×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سامانه ۱۳۷ آماده پاسخگویی به شهروندان قزوینی برای کاهش مراجعات به شهرداری است

به گزارش کافه خبر قزوین،شهردار قزوین در این باره اظهار کرد: با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا در قزوین به شهروندان توصیه می شود که از روش‌های غیرحضوری برای برطرف کردن مشکلات خود اقدام کنند.

سیاوش طاهر خانی با بیان اینکه این سامانه در راستای ایجاد ارتباط آسان شهروندان با مدیریت شهری و سرعت بخشیدن به رفع مشکلات و خدمات‌رسانی فعال است، اظهار داشت : کارکنان این اداره به صورت ۲۴ ساعته در سه شیفت آماده پاسخگویی هستند.

وی بیان کرد: از ابتدایی امسال بیش از چهار و ۵۰۰ تماس از طریق این سامانه ثبت شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه متاسفانه براثر شیوع بیماری کرونا در ماههای اخیر تعدادی ار پرسنل شهرداری جان خود را از دست دادند، افزود: برای حفظ سلامت پرسنل و کاهش بیماری برنامه دور کاری در دستور کار قرار گرفت.

طاهرخانی تاکید کرد: از تمامی مدیران شهرداری قزوین درخواست شده که در درجه اول باید به فکر سلامت کارکنان و ارباب رجوعان خود باشند و به مراجعانی که شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، خدمات ارائه نکنند.

شهردار استان با بیان اینکه در شرایط فعلی پروژه‌های عمرانی تعطیل نشده است، اضافه کرد: هم اکنون تمامی حوزه‌های عمرانی و خدمات شهری که زیرنظر پیمانکاران شهرداری قزوین مانند گذشته با جدیت ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه می دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.