×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سایت پسماند محمد آباد به صورت کشوری پیگیری می شود/چرا سایت پسماند محمد آباد مسئول شخصی ندارد؟؟؟

به گزارش کافه خبر قزوین، رئیس کل دادگستری استان در نشست هم اندیشی، بحث و تبادل نظر پیرامون وضعیت سایت محمدآباد که با حضور دادستان مرکز و مدیران اجرایی استان برگزار گردید، ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول، گفت: امروز وضعیت پسماند سایت محمدآباد علاوه بر پیگیری های استانی به صورت کشوری نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

حجت الاسلام نورالله قدرتی افزود: معضلاتی که این سایت هم از حیث چالش های زیست محیطی و هم از حیث حقوق عامه و مطالبه عمومی ایجاد کرده است، می طلبد تا به روند اجرای تصمیمات و اقدامات سرعت بخشیم تا بتوانیم وضعیت سایت را از حالت فعلی آن خارج سازیم.

این مقام ارشد قضایی استان تصریح کرد: جهت سرعت بخشیدن به سازماندهی وضعیت سایت در استان کارگروهی متشکل از دادگستری، استانداری، سازمان بازرسی، شهرداری، محیط زیست، دانشگاه علوم پزشکی و… تشکیل شده است تا برای رفع اشکالات و نقاط ضعف مجموعه تصمیم گیری گردد.
وی افزود: فعال شدن کارخانه بازیافت، فعال شدن کارخانه کمپوست و استاندارد سازی کارخانه موجود پس از مشخص شدن نواقص توسط شهرداری، واگذاری مجموعه به بخش خصوصی جهت احداث کارخانه جدید مطابق استانداردها، نصب دوربین با نظارت اداره محیط زیست جهت کنترل ورود و خروج ماشین های حامل زباله و … از جمله تصمیمات این کارگروه جهت مدیریت پسماند سایت محمد آباد است.

به گفته وی، دستگاه قضایی استان تمام قد در خدمت شهرداری، شرکت آب منطقه ای و دستگاه های مربوطه است و امیدواریم با انجام اقدامات اشاره شده اندکی از آلام مردم استان در این زمینه کاسته شود.

چرا سایت پسماند محمد آباد مسئول شخصی ندارد؟؟

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال نیز اظهار کرد: با توجه به مطالبی که در این جلسه مطرح شد روشن است که متولی و مسئول مشخص برای مدیریت سایت محمدآباد وجود ندارد و لذا لازم است مقررات و اساسنامه شرکت مربوط در این خصوص بررسی و موضوع دقیقا روشن شود که چه نهاد و سازمانی به شکل قانونی باید متولی سایت محمدآباد باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.