×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سریال افرا با حضور مینا وحید کلید خورد

به گزارش کافه خبر قزوین،مینا وحید زاده ۱۷ مرداد ۱۳۶۶ در رشت،دارای مدرک کارشناسی ارشد تئاتر و بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. اولین حضور او در سینما فیلم دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان بود. فیلمی که کاندیدای ده سمیرغ بلورین از جشنواره فجر شد. مینا وحید در این فیلم با بازیگرانی چون لیلا حاتمی، شهاب حسینی، فرهاد اصلانی همبازی بود. او در سریال معروف شهرزاد هم بازی کرد.


مینا وحید در سریال خوش ساخت شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی که غوغایی را در شبکه پخش خانگی ایجاد کرده است ایفاگر نقش مریم همسر بابک با بازی امیر حسین رستمی بود.

این بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با کافه خبر قزوین اظهار کرد:مجموعه تلویزیونی «افرا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی مشترک مجید مولایی و محمدکامبیز دارابی به تازگی در لوکیشن های شهر لاهیجان کلید خورده است و وی نیز اخیراً به گروه بازیگران این پروژه پیوسته است.

وی افزود:این درام اجتماعی و خانوادگی که قصه آن در فضای معاصر می گذرد، برای پخش از شبکه یک آماده می شود. طراح قصه سریال پدرام پورامیری و نویسنده فیلمنامه فرزاد فرزانه است.

گفتنی است؛سازندگان به جای خلاصه داستان این متن را ارائه دادند که چنین است: «در پگاه مه آلود یک روز پاییزی، در زیر شاخه های پرشکوه افرا، فرزندی زاده می شود؛ حاصلِ وصلتِ شومِ اخلاق و منفعت. چشمانِ پیرِ افرا، یگانه شاهدِ این راز در اعماق جنگل است. شاهدی که آموخت در نگاه عاشقانه به زندگی، فقط صاحب تنهایی خویشی. هیچکس نبودن، اولین و آخرین قانون کتاب عشق است…»

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.