×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سید چهره در نقاب خاک کشید !

به گزارش کافه خبر قزوین،زنده‌ یاد سید مرتضی نصری در شمارِ بلند پایه‌ ترینِ رجالِ فرهیخته ی فرهنگی این استان و پیش کسوت حرفه ی روزنامه نگاری بود که با کوله باری گران‌ بها و بی‌ نهایت سنگین در ذهن و ضمیر ما از خاک به افلاک پر کشید.

مردی با اخلاق ؛ صبور ؛ مهربان ؛ و بسیار نجیب که رسالت رسانه ای خود را به عالی ترین شکل ممکن در کوران حوادث روزگار ایفا کرد و یادگاری های فاخر خویش را در قالب مقالات و مطالب و صدها اثر رسانه ای مکتوب برای دوستدارانش به یادگار گذاشت، اما دریغ که توسن چموش روزگار به فراق سید بیشتر راضی بود تا بر بقای او .

خداوند روح نستوه و پرتلاش و خلاق سید مرتضی نصری را شادی ابدی ببخشد و روزگارِ منزلتِ فراگیرِ چنین چهره‌های درخشانی را برای نسل های آتی ما فرا رساند.

یادش تا رسانه و رسانه ای ها زنده اند روشن و تابناک باد !

به گزارش کافه خبر قزوین،سید مرتضی نصری از سال 56 فعالیت رسانه‌ای خود را آغاز کرده و همکاری با رسانه‌هایی مانند روزنامه کار و گارگر، اطلاعات، رسالت، جمهوری و هفته نامه‌های محلی استان از جمله ولایت، حدیث ما از جمله سوابق او بود.

مدیرمسئول و تحریریه پایگاه خبری کافه خبر قزوین، این مصیبت را به خانواده و جامعه رسانه ای استان قزوین تسلیت گفته و ضمن آرزوی صبر و طول عمر برای بازماندگان،برای این مرحوم هم خواستار غفران و علو درجات از درگاه حق تعالی است.

گفتنی است، مراسم تشییع و خاکسپاری این فعال رسانه‌ای استان ساعت 14 فردا در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) برگزار می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.