×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فضای مجازی با جدیت مراقبت و مدیریت شود

به گزارش کافه خبر قزوین،رئیس کل دادگستری استان قزوین در چهارمین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان قزوین اظهار کرد: امیدواریم با استفاده از تجربیات سال‌های گذشته، سه انتخابات پیش رو به بهترین شکل و در کمال سلامت و قانونمندی با حضور حداکثری مردم ولایتمدار استان انجام شود.

حجت الاسلام نورالله قدرتی افزود:حضور مسئولانه اعضای ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان را در پیشگیری و رسیدگی به جرایم احتمالی انتخاباتی مهم توصیف کرد و گفت: رعایت کامل اصل بی طرفی توسط اعضا، اجرای دقیق دستورالعمل ابلاغ شده و ورود مستمر و جدی دستگاه‌های متولی برای جذب مشارکت حداکثری مردم، برگزاری انتخابات سالم، بی اثرکردن خط دهی جریان‌های معاند و خنثی کردن عملیات روانی فضای مجازی، بسیار مؤثر و ضروری است.

وی بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به عرصه انتخابات و بازار داغ شایعه پراکنی، باید فضای مجازی در سطح استان با جدیت مراقبت و مدیریت شود.

قدرتی رصد فضای مجازی را در پیشگیری از وقوع بسیاری از جرایم انتخاباتی مورد تاکید قرارداد و تاکید کرد: باید کسانی که در فضای مجازی و رسانه‌های مختلف با ایجاد فضای التهابی درکشور، مردم را به کاهش مشارکت یا تحریم انتخابات ترغیب می‌کنند شناسایی و با آنان برخورد قاطع و بازدارنده شود.

وی با اشاره به ارسال پرونده‌های انتخاباتی به شورای نظارت استان برای تأئید صلاحیت‌ها، افزود: مساله تأیید کردن کسانی که صلاحیت ندارند بسیار مهم است، چون ورود آن‌ها در مجموعه شورا به منزله ویروس در بدن است و آثار زیانباری به دنبال دارد.

قدرتی بیان کرد: یکی از مشکلات شوراها و شهرداری‌ها پرونده‌های زیادی است که در دستگاه قضائی دارد و این دوره باید شورایی انتخاب شود که هدف آن خدمت به مردم باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.