×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدعی‌العموم با توهین کنندگان به امام خمینی (ره) برخورد کند

به گزارش کافه خبر قزوین،در پی توهین رئیس سازمان محیط زیست به امام خمینی (ره) اصحاب رسانه استان قزوین با صدور بیانیه‌ای خواستار برخورد قاطع دستگاه قضائی با وی شده و از دولت خواستند تا با عزل این فرد هتاک، چهره دولت را از وجود چنین عناصری پاک نماید.

در این بیانیه آمده است:

در عصر و زمانی که کشور ایران مورد چپاول و غارت استعمارگران شرق و غرب بود و حاکمان کشور نیز اِبایی از سرسپردگی و تاراج ثروت‌ها و دارایی‌های کشور نداشته و به عیاشی و خوش‌گذرانی خود دلخوش بودند و ظلم و ستم بر مردم مظلوم و مستضعف حکم فرما بود، حضرت امام خمینی (ره) بزرگ مردی که با قیام مؤثر و حسین گونه خود و استقامت در مقابل فشارها و تحمل زندان و تبعید موجب بیداری انسان‌های آزاده و قیام بر علیه ظلم و ستم و ایستادگی در مقابل ابرقدرت‌ها شده بود، کار غیر ممکن را ممکن و زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم ساخت.

استکبار ستیزی، تغییر و ایجاد این باور ذهنی که می‌توان در مقابل استعمارگران ایستادگی و دستشان را از سرنوشت ملت‌های جهان کوتاه کرد، مهم‌ترین ویژگی امام راحل (ره) بود.

اینجا است که دشمنان و مزدوران داخلی آنها خط تحریف امام (ره) و انقلاب اسلامی را در دستور کار خود قرار دادند. امری که مو به مو دنبال شده و نمونه‌ها و مصداق‌های آن نیز در سال‌های اخیر بسیار وجود داشته است. خطر تحریف آن‌گاه جدی‌تر می‌شود که استحاله‌شدگان و نولیبرال‌ها و مسحوران غرب علیرغم اینکه عمریست بر سر سفره انقلاب نشسته‌اند، امروز به هر قصد و نیتی یا با نا آگاهی و کم‌دانشی، دست به تحریف خط و اندیشه امام و انقلاب می‌زنند.

بدون شک، روایت صحیح از امام و انقلاب اسلامی و تصویر روشن از این شجره طیبه، وظیفۀ همه نخبگان و اندیشمندان آزاده و انقلابی است و مقابله با خط تحریف باعث خواهد شد تا کسانی که می‌خواهند ضعف مدیریتی و سستی خویش را در کوچک کردن معیشت مردم به پای انقلاب بنویسند، در روایت تحریف آمیز خود شکست بخورند.

متأسفانه در روزهای اخیر نیز شاهد انتشار ویدئویی از یکی از معاونین رئیس جمهور بودیم که در اقدامی نابخردانه اقدام به توهین به ساحت این شخصیت بزرگوار و مرجع عالیقدر و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی نموده و زمینه ناراحتی و خشم امت حزب الله و انقلابی را فراهم کرد.

ما جمعی از اهالی رسانه استان قزوین ضمن محکومیت این اقدام قبیح، از قوه قضائیه و دادستانی کشور به‌عنوان مدعی العموم می‌خواهیم تا با ورود به مسئله و برخورد با این پدیده نامیمون موجب التیام علاقمندان به شخصیت امام راحل شده و همچنین از دولت و ریاست جمهوری نیز انتظار داریم تا با عزل این فرد هتاک، چهره دولت را از وجود چنین عناصری پاک نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.