×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مسابقات برخط دارت کشور در قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،این مسابقات از تاریخ سوم تا ششم تیرماه به میزبانی باشگاه دارت فلایت قزوین وابسته به اداره ورزش و جوانان و هیات انجمن‌های ورزشی شهرستان قزوین برگزار شد.


در این دوره از مسابقات که در ۲ بخش بانوان و آقایان برگزار گردید، ۳۲ نفراز بانوان از ۱۱ استان و  ۶۴ نفر از مردان از ۲۱ استان در فضای مجازی به رقابت پرداختند.


در پایان مسابقات، بردیا شاه زمانیان با ۱۱ سال سن کوچکترین شرکت کننده از استان تهران به مقام قهرمانی دست یافت و کاظم علیپور از استان هرمزگان نایب قهرمان و جواد بیات از خراسان رضوی و سبحان پور حسین از ایلام مشترکا مقام سوم مسابقات را از آن خود کردند.


 در این مسابقات ورزشکاران استان‌های قزوین، خوزستان، سیستان و بلوچستان، یزد، آذربایجان غربی و شرقی، مرکزی، فارس، البرز، بوشهر و خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، هرمزگان، کردستان، اصفهان، مازندران، کرمان، ایلام و چهارمحال بختیاری و کهکیلویه و بویراحمد شرکت داشتند.


مسابقات فینال این دوره از مسابقات به صورت زنده در فضای مجازی در کل کشور برای علاقه‌مندان پخش شد.
از بهمن ماه ۹۸ تاکنون ۱۵ مرحله مسابقات برخط دارت به صورت استانی و کشوری به میزبانی کمیته دارت استان قزوین برگزار شده و ۶۴۹ نفر از ورزشکاران کشور در این مسابقات حضور یافته‌اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.