×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مسابقه سروده های ایستاده برگزار می‌شود

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در این باره اظهار کرد:به سی‌امین سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: بنیاد قزوین به همین مناسبت مسابقه “سروهای ایستاده” را برگزار می‌کند.


غلامرضا حقایق پور افزود: در این مسابقه، آزادگان باید از راهپیمایی و کوهپیمایی خانوادگی خود به سوی مکان‌های مذهبی با محوریت یادمان شهدای گمنام و یا تپه‌های نورالشهدای استان قزوین، فیلم کوتاه ارسال کنند.


این مقام مسئول ادامه داد: مسابقه یاد شده، همزمان با روز عرفه، نهم مرداد ماه به یاد پایه‌گذار پیاده‌روی این روز، سرور آزادگان حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهید سید علی‌اکبر ابوترابی‌فرد آغاز می‌شود و تا نوزدهم مرداد سالروز شهادت سیدالاسرا سرلشکر خلبان شهید حسین لشگری ادامه دارد.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: این راهپیمایی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا به منظور جلوگیری از اجتماعات احتمالی به صورت شناور در مدت زمان تعریف شده اجرا می‌شود.


حقایق‌پور با اشاره به مقررات مسابقه بیان کرد: مدت زمان فیلمبرداری حداکثر یک دقیقه با فرمت(mp4) به صورت افقی با گوشی موبایل و زدن ماسک توسط آزاده گرانقدر و خانواده محترم در طول مدت زمان فیلمبرداری از جمله این مقررات است.

وی گفت: علاقمندان باید همزمان با گرفتن فیلم، پوستر سرور آزادگان حجت‌الاسلام شهید سید علی‌اکبر ابوترابی‌فرد با جمله “پاک باش و خدمتگزار” و سیدالاسرا سرلشکر خلبان شهید حسین لشگری با جمله “باید بایستیم و مقاومت کنیم تا پیروز شویم” در دست داشته باشند که برای دریافت این پوستر می‌توانند به بنیادهای محل پرونده خود مراجعه کنند.


این مقام مسئول افزود: همچنین باید محتویات فیلم ارسالی شامل معرفی آزاده عزیز (نام و نام‌خانوادگی)، ذکر نام استان به همراه شهرستان، تاریخ عزیمت، بیان متن شعار “یک دل و همراه با ملت بزرگ ایران به امید فردای بهتر برای شکست کرونا، من ماسک می‌زنم.” به زبان بومی و محلی خودشان باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به نحوه ارسال فیلم اشاره کرد و گفت: آزادگان عزیز باید فیلم خود را به همراه نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تماس خود تا تاریخ 22/05/1399 به شماره همراه 09058831407 در پیام‌رسان ایرانی سروش ارسال کنند.


حقایق‌پور بیان کرد: به 5 نفر از برگزیدگان این مسابقه همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در 26 مرداد ماه 1399 به قید قرعه مبلغ 5 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: فیلم‌های برتر این مسابقه در وب‌سایت ایثار و نوید شاهد استان قزوین و همچنین کانال‌های اجتماعی ایثار و نوید شاهد در پیام‌رسان سروش بارگذاری خواهد شد.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: آزادگان باید با توجه به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از تشکیل گروه‌های دسته جمعی برای عزیمت به سمت مسیر مکان‌های مذهبی با محوریت یادمان شهدای گمنام جدا خودداری کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.