×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی قزوین تا ۴۵ روز آینده اجرایی می شود

به گزارش کافه خبر قزوین،استاندار قزوین در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری اظهار کرد: مشکلات واحد‌هایی که برای آن‌ها تصمیم گیری شد تا اوایل مهر ماه حل و فصل می‌شود.

هدایت الله جمالی پور با اشاره به تشکیل کمیته پیگیری برای اجرایی شدن مصوبات گفت: اکر کسی از طرفین (واحد‌های تولیدی و بانک ها) برای حل مشکلات به وظایف خود عمل نکند با او برخورد خواهد شد.

استاندار افزود: سیاست و تمام ظرفیت استان در خدمت تولید است و با کسانی که در مسیر تولید مانع ایجاد کنند برخورد خواهد شد.

حل و فصل مشکلات ۱۰ واحد صنفی تا دو هفته آینده

حجت الاسلام قدرتی، رئیس کل دادگستری استان هم در این جلسه با اشاره به این که مشکلات ۱۰ واحد صنفی مورد بررسی قرار گرفت، گفت: بر اساس مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی، بانک‌ها و واحد‌های تولیدی باید با توافق هم، مشکلاتشان را طی دو هفته آینده برطرف کنند.

حجت الاسلام قدرتی خطاب به مدیران اجرایی استان گفت: اجرایی نکردن مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی بدون دلیل، تخلف است و متخلفان باید در برابر دستگاه قضایی پاسخگو باشند.

رئیس کل دادگستری استان بیان کرد: امسال هماهنگی بین دستگاه قضا و قوه مجریه بیشتر شده است و تا جایی که قانون اجازه دهد در زمینه رفع موانع تولید تلاش خواهیم کرد.

قدرتی بیان کرد: مشکلات تمام واحد‌های صنعتی استان قابل برطرف شدن است و مشکلات شرکت کنتورسازی ایران نیز با انتصاب یک مدیر توانمند، حل و فصل خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.