×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ممنوعیت فروش بلیط به افراد مشکوک به کرونا در پایانه‌های مسافربری قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیرکل راهداری و حمل‎ونقل جاده‌ای استان قزوین اظهار کرد: با مصوبه ستاد مقابله با کرونا به‌‎منظور حفظ سلامت مسافران، از فردا دوشنبه سوم آذرماه از فروش بلیط سفر با ناوگان حوزه حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان به افراد مشکوک به کرونا جلوگیری خواهد شد و تمام شرکت‌های مسافربری استان اعم از ناوگان سواری کرایه، مینی‌بوس و اتوبوس ملزم به رعایت این مصوبه هستند.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره‎کل راهداری و حمل‎و‎نقل جاده‌ای استان قزوین، وی ادامه داد: نظارت بر فعالیت و عملکرد پایانه مسافربری در اجرای این دستورالعمل بر عهده اداره کل راهداری و حمل‎ونقل جاده‌ای است و کارشناسان این اداره کل از فردا نظارت دقیق خود را بر اجرای دستورالعمل  آغاز خواهند کرد.

حق‎لطفی با بیان اینکه پایانه‌های مسافربری جاده‌ای محل تجمع مسافران بوده و برای حفظ سلامت افراد اعزام وسیله نقلیه باید با ضریب ایمنی بالا باشد، افزود: البته از همان روزهای نخست شیوع ویروس کرونا ضدعفونی این مراکز به صورت مستمر انجام می‌شود و همچنان نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل‎ونقل جاده‌ای استان قزوین به مسافران توصیه کرد که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و مسافرانی هم که بیمار هستند برای حفظ جان همنوعان خود با رعایت دقیق موارد بهداشتی، به هیچ عنوان از منازل خود خارج نشوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.