×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم‌ یادگار در قزوین تمدید شد

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین روز دوشنبه با اعلام این خبر،افزود: جشنواره فیلم یادگار با هدف معرفی و تقویت میراث فرهنگی کشور با استفاده از ابزار فیلم و سینما به میزبانی قزوین و در سطح ملی برگزار می شود.

محمد حسین اسماعیلی اظهار کرد: این جشنواره به صورت سالانه برگزار خواهد شد و به بهترین فیلم های مستند در سه بخش میراث فرهنگی کشور، میراث معنوی و میراث فرهنگی قزوین جایزه راژیا تعلق می‌گیرد.

این مسئول بیان کرد: جشنواره فیلم یادگار توسط اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی قزوین و با همکاری سازمان سینمایی، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، وزارت میراث فرهنگی، سازمان صدا و سیما، شبکه مستند سیما، صدا و سیمای مرکز قزوین، انجمن موزه های ایران، استانداری و سازمان برنامه و بودجه استان قزوین برگزار می‌شود.

به گفته اسماعیلی،مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پنج فروردین ماه ۱۴۰۰ پیش بینی شده بود که با توجه به درخواست تعدادی از متقاضیان و تعطیلات نوروز تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین یادآور شد: کلیه سینماگران و مستندسازان می‌توانند بدون محدودیت خاصی در این رویداد شرکت و آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.
وی افزود:متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین یا سایت جشنواره به نشانی yadegarfilmfestival.ir مراجعه کرده یا با دبیرخانه به شماره تلفن ۰۲۸۳۳۶۹۱۳۹۲ و ۳۳۶۹۱۴۰۴ تماس بگیرند.

اسماعیلی با بیان اینکه آثار ارسالی باید محصولِ سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۰ باشد، تاکید کرد: داوری آثار توسط چهره‌های سینمایی و مستندسازان برجسته انجام می شود و جشنواره از ۲۶ تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در قزوین برگزار خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.