×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نمایش «کمین ژاله» از قزوین به جشنواره فجر راه پیدا کرد

به گزارش کافه خبر قزوین،مایش «کمین ژاله» از تولیدات واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قزوین، روایت چهار سرباز است که هر کدام بنا به دلایلی در شب عملیات قصد بازگشت دارند، آن‌ها در مسیر گرفتار میدان مین شده و برای در امان ماندن از تهاجم دشمن وارد کمینگاهی می‌شوند که افسر آن مدت‌هاست در خواست نیروی کمکی کرده ولی تقاضایش برآورده نشده است به همین دلیل سرگروهبان سربازان را مجبور به ماندن و نگهبانی از منطقه ژاله می‌کند.

بنابراعلام روابط عمومی حوزه هنری استان قزوین؛ «کمین ژاله» به فلسفه جبر و جایگاه اختیار می‌پردازد، آدم‌ها در طول زندگی تا چه اندازه میان(جبر و اختیار) سرگردانند و تا کجا می‌توانند با سرنوشت محتمل کنار بیایند و در نهایت نقش برنامه ریزان و قانون گذاران در کاستن و افزودن به رنج سرگردانی در این تئاتر به نمایش گذاشته شده است.

بنا بر این خبر، مرتضی نجفی، حامد مکملی، امیر امیدی راد، حسن یاوری، امیر محمد خوشنواز در این نمایش نقش ایفا کردند. «کمین ژاله» به نویسندگی و کارگردانی حامد مکملی برگزیده مرحله استانی جشنواره تئاتر قزوین بود که به بخش صحنه‌ای سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر راه پیدا کرده است.

گقتنی است؛ سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافر آستانه ۱۱ تا ۲۱ بهمن ۹۹ برگزار می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.