×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هرگونه تجمع به بهانه برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال ممنوع است

به گزارش کافه خبر قزوین،دادستان عمومی و انقلاب قزوین اظهار کرد: افزایش تلفات و صدمات بدنی در ایام منتهی به چهارشنبه آخر سال هم از حیث آسیب به شهروندان و هم افزایش مبتلایان به ویروس کرونا جای نگرانی دارد و قطعاً برگزار نکردن مراسم چهارشنبه سوری می‌تواند یکی از راه‌های جلوگیری از گسترش و شیوع این ویروس باشد.

محمد قاسمی افزود: مطابق دستورات قضایی به ضابطین همانند سال گذشته برپایی هرگونه تجمع به بهانه برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال ممنوع است و در صورت برگزاری ممانعت خواهد شد.

این مقام ارشد قضایی به شهروندان توصیه کرد: از حضور خود و فرزندانشان در چنین تجمعاتی جداً خودداری کنند تا از ابتلاء افراد بیشتر به این ویروس جلوگیری شود.

وی بیان کرد: بدون شک دستگاه قضایی با افرادی که به تذکرات و هشدار‌ها توجه نکنند بدون اغماض با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

 لغو مرخصی زندانیان در استان قزوین

وی در ادامه از لغو مرخصی زندانیان برای پیشگیری از سرقت منازل، اماکن عمومی و دولتی در ایام نوروز خبر داد و افزود: مطمئناً با تمهیدات انخاذ شده و حضور شهروندان در منازل و همچنین کاهش مسافرت‌های نوروزی با توجه به شیوع ویروس کرونا، شاهد کاهش سرقت در ایام تعطیلات خواهیم بود، اما ضروری است شهروندان نیز موارد ایمنی را رعایت و هشدار‌ها را جدی بگیرند.

به گفته او،شهروندان می‌توانند گزارشات مردمی خود را در صورت مشاهده تخلفات و مسائل مرتبط، برای پیگیری به سامانه پیامکی دادسرای قزوین به شماره ۰۹۳۹۲۶۵۸۰۰۶ اعلام کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.