×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزیدگان هفدهمین جشنواره فیلم،فیلمنامه و عکس قزوین معرفی شدند

به گزارش کافه خبر قزوین،نفرات برتر هفدهمین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس قزوین با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و هنرمندان استان قزوین،شامگاه چهارشنبه در سالن اجتماعات کتابخانه امام خمینی (ره) معرفی شدند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: این جشنواره با هدف شناسایی و کشف استعداد‌های جوان و معرفی آثار برتر در زمینه‌های فیلم، فیلمنامه و عکس و ایجاد انگیزه برای تولید آثار فاخر در میان هنرمندان برگزار شد.

امیر ملاحسنی افزود: در این جشنواره ۴۵۶ اثر در سه بخش فیلم، فیلمنامه و عکس به دبیرخانه ارسال شده بود که بعد از داوری برگزیدگان جشنواره استانی تجلیل شدند و جشنواره کشوری سینمایی جوان نیز هر ساله در پایان سال برگزار می‌شود که امیدواریم هنرمندان قزوینی در آن جشنواره حضور درخشانی داشته باشند.

 به گزارش کافه خبر قزوین،در بخش آزاد عکس این جشنواره سه نفر با رتبه هم تراز به ترتیب “پیمان مولایی، حمیدرضا نصیری فرد و علیرضا کاکاوند” با اهدا لوح تجلیل و از “پوریا ترابی، سمانه جمالی، شیوا کاکاوند و حناخلج” نیز تقدیر شد.

در بین مجموع عکس‌های ارسالی به جشنواره از “پوریا ترابی و شیوا کاکاوند” با رتبه همتراز و در بخش کرونا از “فرهاد صفری تجلیل گردید و همچنین از الهام ترکمن نیز با اهدای لوح، تقدیر ویژه شد.

در بخش فیلمنامه این جشنواره نیز از فیلمنامه “پیرمرد شاخه نوری که به لب داشت” از محمد مهدی نعیمیان، فیلمنامه “پرواز کن عشقی” از محمد ملا عباسی و فیلمنامه “حسن” از علیرضا صانع فر تجلیل بعمل آمد.

همچنین در بخش تقدیر از فیلمنامه‌ها از فیلمنامه “ازسوی خط” علی اصغر جانعلی پور، “یک قوطی و بیست گرم” از احمد یارایی تقدیر شد و جایزه ویژه هیات داوران نیز به فیلمنامه “در آخر” از شاهین شهبازی رسید.

هیات داوران در بخش فیلم نیز، از بهترین فیلم تجربی برای فیلم “انباشتگی از فرهاد نجفی فرد” و مستند “شعر زیبای من از الهام آقالری” و فیلم داستانی “گناه از ابوالفضل عزیزی” با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

همچنین در بخش تصویربرداری نیز از فیلم کمپانی “مرتضی حکاکیان”، تدوین فیلم‌های قهرمان و شهر زیبایی من از “بابک حیدری” و در بهترین صدا نیز در فیلم “انباشتگی” از سعید مصطفوی تقدیر شد.

در بخش استعداد جوان نیز برای فیلم “کمپانی از ایل ناز خیرخواه ” و بهترین فیلمنامه برای فیلم “انگشت از وحید علیمردانی” تجلیل شد.

۲جایزه ویژه هیات داوران نیز برای فیلم “گرگ‌ها به امیر رضا جلالیان” و “جدا مانده به اعظم خدارحمی” رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.