×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ویژه برنامه جشن شب یلدا به صورت مجازی در قزوین/ قدردانی از پرستاران خط مقدم مبارزه با کرونا

 رئیس سازمان فرهنگی شهرداری قزوین با اشاره به ویژه برنامه های شب یلدا اظهار کرد: شهرداری قزوین با رویکرد خانواده محوری در سال جاری نگاه ویژه ای به شب یلدا و پاسداشت و حفظ سنت دیرینه آن دارد، امیدواریم با برنامه های تدارک دیده شده؛ شهروندان بتوانند یلدا را در کنار خانواده خود جشن بگیرند.

محمد درافشانی با بیان اینکه شب یلدا با گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار  همراه است، افزود:جشن روز پرستار با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی قزوین به صورت مجازی در شبکه های اجتماعی اینستاگرام برگزار می شود.

این مسئول ادامه داد: کرد: برنامه های شاد و متنوعی برای جشن مجازی روز پرستار پیش بینی شده است که از آن جمله می توان به تجلیل از 10 جهادگر حوزه سلامت، پخش پیام طاهرخانی شهردار قزوین، داودی رئیس شورای اسلامی شهر و نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین به مناسب روز پرستار و شب یلدا  اشاره کرد.

«رج به رج تا مهربانی»

وی از برگزاری دومین پویش مردمی «رج به رج تا مهربانی» با هدف تامین لباس گرم به مناسبت شب یلدا برای نیازمندان خبر داد و افزود: سال گذشته در این پویش مردمی کلاه و شال گردن‌های رنگی بافت شده توسط شهروندان توسط سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین به کودکان کار اهدا شد.

این مسئول بیان کرد: مردم نوع دوست و سخاوتمند استان می‌توانند در  قالب این پویش مردمی لباس های گرم را در اختیار کودکان بی بضاعت و خانواده آنها قرار بدهند.

«یلدای ساده ایرانی»

به گفته معاون شهردار قزوین،برگزاری مسابقه عکاسی سفره شب یلدا با عنوان «یلدای ساده ایرانی» از جمله برنامه هایی است که از سوی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین برای بلندترین شب سال پیش بینی شده است.

وی برگزاری مسابقه «پانتومیم با موضوع یلدا» و مسابقه «تصویری (درج خطاهای شهروندی)» را از دیگر برنامه هایی دانست که به صورت مجازی به مناسبت شب یلدا اجرا خواهد شد.

 رئیس سازمان فرهنگی شهرداری، برگزاری مسابقه تصویری و صوتی حافظ خوانی از دیگر برنامه هایی است که در راستای آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با ادبیات فاخر ایران زمین به ویژه اشعار حافظ به صورت مجازی برگزار می شود،عنوان کرد.

درافشان خاطرنشان کرد: ارسال متن شعر حافظ برای شهروندان در قالب پیامک و اهدای بسته های هدیه (کتاب،فال حافظ و یک عدد انار) در میان شهروندان از دیگر برنامه هایی است که برای شب یلدا پیش بینی شده است.

معاون شهردار قزوین اعلام کرد: همچنین به مناسبت روز گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) با مشارکت بنیاد زنان محجبه استان قزوین از پرستاران بیمارستان بوعلی سینا و همچنین با همکاری موکب تنهاترین سردار از پرستاران بخش کرونا بیمارستان ولایت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی قدرشناسی خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.