×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پرداخت ۱۵ میلیارد تومان از مطالبات معوقه کارگران کنتورسازی

به گزارش کافه خبر قزوین،استاندار قزوین در این باره اظهار کرد: با پیگیری صورت گرفته و مساعدت آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه ۱۵ میلیارد تومان از مطالبات معوقه کارگران شرکت کنتور سازی تأمین و جهت پرداخت به حساب سپرده دادگستری شهرستان البرز واریز شد.

هدایت الله جمالی پور با تشریح این خبر خوش، افزود: در حاشیه سفر دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان قزوین دو مشکل کارگری استان شامل معوقات کارگران شرکت کنتور سازی و مشکل کارگران اخراجی عوارضی‌های استان را با ایشان مطرح و درخواست کردیم ما را در تأمین اعتبار مطالبات معوقه کارگران کمک کنند.

استاندار قزوین تصریح کرد: هر چند در ابتدا اجابت این درخواست مشکل قلمداد شد اما وقتی گرفتاری و مشکلات خانوادگی این کارگران مطرح شد، معاون رئیس جمهوری متأثر شدند و قول بررسی و پیگیری دادند.

به گفته وی،در مسیر حرکت برای افتتاح فاز دوم طرح هفت دره دهکده باراجین ناگهان با تجمع کارگران کنتور سازی مواجه شدیم که به خاطر معوقات حقوق خود در مسیر حرکت هر مسئولی که به استان می‌آید تحصن می‌کنند.

استاندار قزوین یادآور شد: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با دیدن تجمع کارگران در میان آنها حضور یافت و با احترام با آنها صحبت کرد و قول مساعد د اد برای رفع مشکلات آنها اقدام کند.

وی اضافه کرد: آقای نوبخت تعهد دادند مشکل کارگران را به صورت جدی پیگیری کرده و حل کنند و قرار شد بعد از جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با سه نفر از نمایندگان کارگران جلسه گذاشته و مشکلات را بررسی کنند.

این مقام مسئول افزود: در ادامه به صورت مفصل راجع به مشکلات کارگران کنتور سازی و عوارضی با ایشان صحبت شد و حجم معوقات این دو شرکت حدود ۱۵ میلیارد تومان مطالبات معوقه کنتور سازی و سه میلیارد تومان اعتبار لازم برای برگشت به کار کارگران عوارضی اعلام کردیم.

به گفته وی،خوشبختانه معاون رئیس جمهوری پرداخت این مطالبات را متعهد شدند و امروز این کار عملیاتی شد و به وعده خود عمل کردند که خبر خوبی برای پایان مشکلات کارخانه کنتور سازی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.