×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۳۶ نفر مبتلا به کرونا در قزوین قرنطینه را نقض کردند/با ناقضان قرنطینه برخورد قانونی  می شود

 به گزارش کافه خبر قزوین،جانشین ستاد پیشگیری ومقابله با کرونا استان قزوین اظهار کرد: در هفته گذشته براساس آمار دریافتی از دانشگاه علوم پزشکی قزوین، ۳۶ نفر مبتلا به کرونا قرنطینه را نقض کردند که قطعا با این ناقضان برخورد قانونی خواهد شد.

منوچهر حبیبی افزود: قرنطینه شخصی که پاسخ تست وی مثبت است چه با علایم و چه بدون علایم الزامیست و باید ۱۴ روز در قرنطینه به سربرد.

 وی در ادامه از شهرداری‌ها به علت نداشتن نظارت دقیق بر اجرای دستورالعمل تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌ها گلایه کرد و افزود: این فضاها، شب‌ها و بعد از ظهر‌ها مملو از جمعیت است. جانشین ستاد پیشگیری از کرونا استان قزوین بیان کرد: یکی از کانون‌های آلودگی فروشگاه‌های زنجیره‌ای هستند لذا فقط می‌توانند مواد غذایی و کالا‌های اساسی را بفروشند در غیر این صورت تعطیل می‌شوند.

به گفته حبیبی،آرامستان‌ها نیز محل تجمع افراد زیادی است که باید با جدیت بیشتری رصد شود.

  وی ادامه داد: همه فشار ما به بازار نیست بلکه ۱۴ ماه است دانشگاه‌ها و مدارس، مساجد، نماز جمعه تعطیل است و ادارات با یک سوم ظرفیت فعالیت می‌کنند و این‌ها همه به دلیل شیوع کروناست. 

جانشین ستاد پیشگیری ومقابله با کرونا استان گفت: بیشترین تاثیر‌ها از طریق بازار است چرا که بازار محل تجمع و رفت و آمد است و قطعا کمک بازار موجب کاهش آمار ابتلا به کرونا می‌شود لذا تصمیمات این حوزه باید کارشناسی و دقیق باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.