×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۵۴ هزار تن آسفالت برای لکه‌گیری راه‌های قزوین اختصاص یافت

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در گفتگو با کافه خبر قزوین اظهار کرد: این اقدام با هدف ارتقای ایمنی سفرهای جاده‌ای و کاهش استهلاک خودرو با اولویت راه‌های شریانی انجام شده است.

جواد حق لطفی افزود: طرح ارتقای کیفیت راهداری از نیمه اردیبهشت ماه امسال در سطح راه‌های استان آغاز شده و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

این مسئول بیان کرد: اقدامات این طرح در سه بخش شامل لکه گیری و درزگیری، روکش آسفالت تقویتی و عملیات حفاظتی رویه راه‌ها با استفاده از توان نیروهای راهداری این اداره کل در حال انجام است.

وی، اجرای عملیات حفاظتی رویه راه‌ها شامل فوگ سیل، چیپ سیل، میکروسرفیسینگ و درزگیری را بخش دیگری از اقدامات انجام شده عنوان کرد و اظهار داشت: این عملیات در ۶۴ کیلومتر از راه‌های استان انجام شده است.

حق لطفی یادآور شد: عملیات ارتقای کیفیت راهداری در طول آزادراه‌های قزوین-رشت، قزوین- زنجان، بزرگراه‌های بویین زهرا-ساوه، بویین زهرا-دانسفهان و بویین زهرا-قزوین و محور قدیم قزوین-رشت انجام شده است.

به گفته وی، همچنین محورهای فرعی کمال آباد، خاکعلی، قشلاق، ضیا آباد، نیکویه، آبترش و راههای روستایی نیز از دیگر مسیرهایی هستند که از خدمات طرح ارتقای کیفیت راهداری بهره مند شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: امیدواریم اجرای این طرح با اصلاح وضعیت آسفالت جاده‌ها، به ارتقای کیفیت سیما و منظر جاده‌ها و افزایش رضایت کاربران جاده‌ای منجر شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.