×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز جشن نیکوکاری در قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در این باره اظهار کرد: فردا پنجشنبه ۱۴ اسفند ماه، دو هزار و ۴۷۰ پایگاه ثابت و سیار در مناطق مختلف استان از قبیل معابر، مراکز نیکوکاری، مدارس، دانشگاه ها، مساجد، بیمارستان‌ها و مصلا‌های نماز جمعه آماده دریافت کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری هستند.

حق گویان افزود: جمعه ۱۵ اسفند ماه هم در مناطقی که نماز جمعه برگزار می‌شود پایگاه جشن نیکوکاری برقرار و کمک‌های مردمی جمع آوری خواهد شد .

این مسئول توضیح داد: جمع آوری وجوهات نقدی و غیرنقدی از طریق ۱۷ اداره در سطح استان انجام خواهد شد همچنین مردم و خیران با شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۰۲۰۱ و کد مهربانی#۰۲۸*۸۸۷۷* و همچنین سایت www,۳۳۸۰۸.ir می‌توانند مساعدت‌های خود را اهدا کنندو درصدد هستیم بلافاصله بعد از جمع آوری کمک‌ها و در کوتاه‌ترین زمان این کمک‌ها به دست خانواده‌های نیازمند تقدیم شود.

مدیر کل کمیته امداد  با بیان اینکه پارسال ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هدایای نقدی و غیر نقدی مردمی در جشن نیکوکاری جمع آوری شد، اضافه کرد: کار جمع آوری کمک‌های مردمی در این زمینه از یک ماه گذشته شروع شده و پیش بینی می‌شود در جشن نیکوکاری امسال بیش از ۹ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع آوری شود.

به گفته حق گویان، یکی از اولویت های جشن نیکوکاری امسال این است که مبالغ جمع آوری شده در خرید لوازم ضروری دانش آموزان از جمله گوشی و تبلت هزینه شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.