×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز مرحله دوم تزریق واکسن کرونا به جانبازان در قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اعلام این خبر افزود: از امروز، سه‌شنبه سی‌ویکم فروردین ماه به مدت ۲ روز، واکسن کرونا به جانبازان ۵۰ تا ۷۰ درصد در استان قزوین تزریق می‌شود.

غلامرضا حقایق‌پور اظهار کرد: با توجه به هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی، یکی از گروه‌های اولویت‌دار در دریافت و تزریق واکسن کرونا، جانبازان هستند که به دلیل مجروحیت‌های ناشی از جانبازی بیشتر در معرض ابتلا به ویروس کرونا قرار دارند.

وی تصریح کرد: با اعلام آمادگی دانشگاه علوم پزشکی در تزریق واکسن کرونا، کارشناسان معاونت بهداشت و درمان بنیاد استان قزوین با ایثارگران مشمول تزریق این واکسن، تماس می‌گیرند و سپس آن‌ها با رضایت خودشان به مرکز بهداشت شهید بلندیان مراجعه می‌کنند.

به گفته این مسئول، ایثارگرانی که واکسن کرونا را دریافت می‌کنند باید تا پایان واکسینه شدن افراد جامعه، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

حقایق‌پور به مرحله نخست واکسیناسیون کووید -۱۹ ایثارگران استان قزوین اشاره کرد و افزود: در این مرحله به ۶۹ نفر از جانبازان نخاعی، دو چشم نابینا، شیمیایی شدید، دو پا قطع و والدین دو شهیدی واکسن کرونا تزریق شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به اینکه استان قزوین دارای  ۷ هزار و ۲۶۸ جانباز است، افزود: واکسن کرونا در مراحل بعدی به این قشر معظم براساس اولویت‌های تعیین شده تزریق خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.