×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجرای برنامه‌های متنوع هفته گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین اظهار کرد: فضای مجازی فرصت مغتنمی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و انتقال مفاهیم و فرهنگ ایثار و شهادت به عموم مردم به ویژه نسل جوان است و در این راستا باید از این فرصت برای ترویج جایگاه و اهمیت دفاع مقدس بهره‌برداری کامل را کرد.

محمد درافشانی تجلیل از ایثارگران و رزمندگان شاغل در شهرداری قزوین در ایام بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی را از جمله برنامه های سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین نام برد.

برگزاری مسابقه ورزشی «رالی خانواده» ویژه خانواده آتش نشانان

وی از برگزاری مسابقه ورزشی «رالی خانواده» ویژه خانواده آتش نشانان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و روز آتش‌نشانی و ایمنی خبر داد و گفت: این مسابقه پنج مهر ماه سالجاری با همکاری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برگزار می شود.

این مقام مسئول برگزاری مسابقه خوشنویسی «خط شکن» را از دیگر برنامه هایی برشمرد که در  چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

وی از برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی در فرهنگسراها و خانه های فرهنگ با موضوعات مختلف خبر داد و افزود:این برنامه ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و افزایش شناخت و درک هرچه بیشتر نسل جوان با دلاوری ها و رشادت های رزمندگان به اجرا گذاشته می شود.

شب شعر مجازی با عنوان «غزل سرخ»

این مقام مسئول برگزاری مراسم شب شعر مجازی با عنوان «غزل سرخ» را از جمله این برنامه ها ذکر کرد و گفت: این ویژه برنامه پنجم مهر ماه سالجاری توسط خانه فرهنگ شهید نواب صفوی برگزار می شود.

درافشانی از دیگر برنامه های سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس را برگزاری نمایشگاه عکس مجازی با عنوان «لحظه های فراموش نشدنی» برشمرد که دوم مهرماه سالجاری توسط فرهنگسرا شهید رجایی برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین مسابقه نقاشی «پلاک عاشقی» ویژه کودکان در ایام بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در سطح خانه های فرهنگ و فرهنگسراهای سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار می شود.

اجرای برنامه دفاع ناب

درافشانی بیان کرد: از دیگر برنامه چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس می توان به  اجرای ویژه برنامه «دفاع ناب» با موضوع معرفی روزانه کتاب به صورت صوتی در فضای مجازی با هدف آشنایی جوانان و نوجوانان با حماسه های هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد.

این مقام مسئول از فضاسازی تبلیغات شهری با محوریت ایثار و شهادت در ایام  خبر داد و گفت: تبلیغاتی محیطی یکی از راه های موثر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و این اقدام همه ساله انجام می شود.

وی افزود: با توجه به فرارسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس سطح شهر قزوین با حال و هوای این ایام فضاسازی می شود.

درافشانی در پایان از مشارکت سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری در برنامه های دستگاه های دولتی و سازمان های مردم نهاد جهت برگزاری هر چه با شکوه چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس خبر داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.