×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجرای طرح راهداری محوری در راه‌های استان قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با اعلام این خبر افزود: در طرح راهداری محوری که از اول اردیبهشت ماه با اولویت راه‌های شریانی آغاز شده است، ۱۳ فعالیت شامل ساماندهی تابلو‌ها و علائم، ساماندهی حفاظ‌ها، ایمن سازی نقاط پرتصادف، لکه گیری، اصلاح شیب شیروانی، بازسازی و تسطیح حریم جاده، شانه سازی، تعمیر و اصلاح سیستم روشنایی طولی و نقطه ای، تنقیه و پاکسازی پل‌ها و ابنیه فنی در طول راه‌ها انجام می‌شود.

 احسان شهبازی اظهار کرد:۲۷۰ نیروی راهدار به همراه ۲۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در قالب ۲۷ اکیپ راهداری با حضور مستمر در سطح راه‌های استان مشغول انجام خدمات راهداری محوری هستند.

وی توضیح داد: ۱۶ هزار و ۷۷۷ متر مربع لکه گیری و حذف چاله و خرابی آسفالت، شستشو و رنگ آمیزی، هزار و ۸۰۳ مورد ابنیه فنی مانند پل‌ها و دیوار‌های حایل، ۲۲۵مورد تنقیه پل‌ها و اصلاح و پاکسازی دستک‌ها و دیوار‌های هدایت آب، ۴۷۰هزار و ۹۶۰ متر تسطیح حریم راه و اصلاح شیب شیروانی راه‌ها و تعمیر و اصلاح سیستم روشنایی به طول ۴۳ کیلومتر و روشنایی نقطه‌ای به تعداد ۲۶ عدد از جمله اقدامات انجام شده توسط راهداران استان بوده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، تکمیل و احیای خط کشی‌ها به طول ۲۹۸ کیلومتر و اصلاح و تخلیه قنو‌ها و تخلیه مصالح از حاشیه راه به تعداد ۱۸۶ مورد و ۲۶۱هزار و ۶۶۳ متر شانه سازی یا تعریض شانه راه را از دیگر اقدامات انجام شده در مدت اجرای این طرح عنوان کرد.

به گفته شهبازی، اجرای این طرح که با هدف ارتقای ایمنی جاده‌های استان و با استفاده از ظرفیت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در حال انجام است تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.