×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
از امشب تا اواسط هفته جاری قزوین بارانی می شود

به گزارش کافه خبر قزوین،کارشناس هواشناسی با اعلام این خبر افزود: براساس نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای و با توجه به گذر امواج از سطح منطقه، از بعدازظهر امروز به ویژه نیمه شمالی استان با بارش باران همراه خواهد بود.

مهدی آخوندی اظهار کرد: از بعدازظهر فردا با ورود سامانه بارشی در سطح استان، تا روز سه‌شنبه و به تناوب انتظار بارندگی خواهیم داشت و این در حالی است که طی همین مدت جهت وزش بادها شمالی بوده و سرعت آن نیز برای امروز بیش از روزهای آینده پیش بینی شده است.

این مسئول تصریح کرد: از فردا تا روز سه شنبه هفته جاری روند کاهش دما در سطح استان آغاز و این میزان تا ۸ درجه و به صورت پلکانی خواهد بود.

آخوندی یادآور شد: در شبانه‌روز گذشته آوج با ۱۰ و رازمیان در بخش رودبار الموت غربی و بوئین زهرا با ۳۰ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین نیز طی این مدت ۱۱ تا ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

به گفته وی، وضعیت جوی استان قزوین را ۹ ایستگاه سینوپتیک خودکار، ۴ ایستگاه اقلیم شناسی، ۲۹ ایستگاه باران سنجی مکانیکی، ۲ ایستگاه جاده‌ای خودکار گزارش می‌شود. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.