×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آسمانی شدن دومین مدافع سلامت بر اثر ابتلا به کرونا در قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،رئیس نظام پرستاری استان قزوین اظهار کرد: مریم شرف خواه پرستار بیمارستان کوثر قزوین بعد از ۲۱ سال خدمت به‌عنوان دومین مدافع سلامت استان قزوین در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

وهب نصیری با بیان اینکه مریم شرف خواه پرستار بیمارستان کوثر  در اثر ابتلا به کرونا درگذشت افزود: مستندات پرونده این همکارمان را به دانشگاه علوم پزشکی و بنیاد شهید ارسال کردیم و به‌محض تأیید مدارک تلاش می‌ شود که مراسم رسمی برای تشییع وی برگزار شود.

به گفته وی، شرف خواه ۲۱ سال به‌عنوان پرستار در بیمارستان کوثر استان قزوین مشغول به فعالیت بود، این مدافع سلامت مبتلابه آسم بود و با توجه به افزایش شیوع کرونا به داروخانه بیمارستان منتقل شد تا تماس کمتری با بیماران داشته باشد.

وی بیان کرد: پرستاران در ایام کرونا جان خود را در دست گرفتند و به بیماران خدمات‌رسانی می‌کنند، تا کنون حدود ۲۸۰ پرستار قزوینی درگیر کرونا شدند که اغلب بعد از گذراندن دوران قرنطینه و بهبودی کامل مجدداً به محل کار خود برگشته و به بیماران خدمت می‌کنند.

در پی درگذشت نابهنگام دومین مدافع سلامت استان قزوین،استاندار قزوین با صدور پیامی این درگذشت را تسلیت گفت که در متن زیر آمده است.

انالله و اناالیه راجعون
خبر درگذشت نابهنگام پرستار فداکار، مهربان و پرتلاش مرکز آموزشی – درمانی کوثر، سرکارخانم مریم شرف‌خواه مایه تاسف و تاثر فراوان گردید.

اینجانب ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی کادر شریف و خدوم مراکز درمانی استان در مبارزه با ویروس مهلک کرونا و درمان بیماران کرونایی و آرزوی سلامتی و صحت برای این عزیزان، ضایعه جانکاه درگذشت این پرستار خدوم را به خانواده گرانقدر و همکاران بزرگوارشان در مرکز آموزشی – درمانی کوثر همچنین کادر درمانی و جامعه پرستاری استان، رییس و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی قزوین تسلیت عرض می‌کنم.

از درگاه خداوند رحمان، رحمت واسعه و علوّ درجات برای آن فقیده سعیده و صبر و اجر جمیل برای خانواده محترم و همکاران عزیز ایشان مسئلت می‌نمایم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.