×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق تا یک کشته در سانحه رانندگی

به گزارش کافه خبر قزوین،فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: مأموران یگان امداد شهرستان بوئین زهرا حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سردار علی ابراهیمی با بیان اینکه مأموران در بازرسی از این خودرو ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین ارزش این محموله را بنا به نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد و خاطرنشان کرد: سوخت کشف شده به شرکت نفت شهرستان تحویل داده شد.

یک کشته بر اثر برخورد کامیون بنز با پراید در قزوین

رئیس پلیس راه استان اظهار کرد: در محور قزوین به رشت یک دستگاه کامیون بنز با یک دستگاه سواری پراید برخورد کرد که بر اثر این حادثه راننده خودروی پراید به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش، علت حادثه را بی توجه راننده پراید به جلو اعلام کرد.

دستگیری سارق خودروی سرقتی در تاکستان

فرمانده انتظامی تاکستان گفت: مأموران انتظامی کلانتری اسفرورین شهرستان تاکستان حین گشت زنی در بلوار شهید بهشتی به یک دستگاه خودرو وانت پیکان سرقتی مشکوک شدند که پس از استعلام مشخص شد خودرو سابقه سرقت از “کلانتری ۱۲ شهرستان البرز ” را دارد.

سرهنگ کورش عزیزی افزود: خودروی مورد نظر متوقف و راننده آن دستگیر شد.

توقیف وانت نیسان حامل آرد قاچاق در تاکستان

فرمانده انتظامی تاکستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر جابجایی مقادیری آرد قاچاق در یک واحد صنفی نانوایی ماموران کلانتری به محل اعزام شدند و یک دستگاه نیسان را درحال بار زدن کیسه‌های آرد توقیف کردند.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: ماموران در این عملیات ۵۸ کیسه آرد سهمیه‌ای قاچاق به ارزش تقریبی ۸۰ میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه در این زمینه یک متهم دستگیر شده است، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.