×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استاندار قزوین از چند واحد صنعتی در شهرک صنعتی حیدریه بازدید کرد


به گزارش کافه خبر قزوین،استاندار قزوین و هیات همراه روز چهارشنبه از چند واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی حیدریه واقع در شهرستان تاکستان بازدید کرده و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

 بازدید مدیران ارشد استان قزوین از واحدهای صنعتی به صورت مستمر و به منظور رفع موانع تولید، ایجاد رونق اقتصادی و تحقق شعار جهش تولید انجام می‌شود.


هدایت الله جمالی پور در بازدید ازشرکت قادر صنعت زاگرس تولید کننده ماشین آلات جدا کننده مواد معدنی و بسته بندی در  شهرک صنعتی حیدریه گفت: اصلی‌ترین سیاست دولت در راستای تحقق رونق و جهش تولید، حمایت از تولید داخلی است.


وی افزود: براساس مصوبه کارگروه ستاد تسهیل تمامی واحدهای صنعتی و تولیدی استان که در چندین سال گذشته دارای مشکل بودند مشکلات آن‌ها در حال بررسی است تا بتوانیم راهکارهای لازم برای رونق آن‌ها پیدا کنیم.


جمالی پور بیان کرد: بازدیداز واحدهای تولیدی و صنعتی با هدف حل موانع و مشکلات تولید و رونق اشتغال انجام می گیرد و مواردی که در بازدیدها توسط مدیران واحدهای تولیدی بیان می شود به جد پیگیری و برای حل آن تلاش می شود تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.


استاندار قزوین همچنین از شرکت هوا سلولز تولید کننده انواع پد سلولزی و شرکت شمش ریزان البرز تولید کننده انواع شمش فولادی و همچنین شرکت رهیار گستر نوین طرح تولید کننده قیر و هیدرو کربن و عایق رطوبتی دیدن کرد.


گفتنی است؛در این بازدیدها مدیران واحدهای صنعتی با ارائه گزارشی از وضعیت تولیدی خود  وبا بیان برخی مشکلات از جمله تسهیلات بانکی،  سرمایه در گردش، تامین آب، خدمات زیربنایی در شهرک صنعتی حیدریه خواستار مساعدت استاندار قزوین شدند.

در ادامه استاندار قزوین از شرکت صنعت غذایی کوروش تولید کننده انواع روغن های خوراکی با برندهای اویلا و فامیلا در تاکستان نیز بازدید کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.