×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استان قزوین در وضعیت کرونای آبی قرار دارد

به گزارش کافه خبر قزوین،جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین اظهار کرد: در آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی از سوی وزارت بهداشت پنج شهرستان استان قزوین در وضعیت آبی و یک شهرستان در وضعیت زرد قرار دارد. شهرستان‌های قزوین، آبیک، البرز، بوئین‌زهرا و آوج آبی هستند و تنها شهرستان تاکستان در وضعیت زرد قرار دارد.

منوچهر حبیبی با اعلام اینکه در یک هفته گذشته پنج روز بدون فوتی را در استان تجربه کردیم، ادامه داد: در حال حاضر ۱۷۹ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها بستری هستند که شهرستان قزوین ۹۶ بیمار، تاکستان ۳۸ بیمار، البرز ۲۱ بیمار، آبیک ۱۳ بیمار، بوئین‌زهرا ۹ بیمار و آوج هم هفت بیمار کرونایی داشته است.

وی عنوان کرد: از ابتدای ورود کرونا به استان تاکنون ۸۸ هزار و ۴۷۲ مورد تست آزمایش قرار گرفتند که تست ۲۸ هزار و ۱۸۱ نفر از این تعداد مثبت و تست ۶۰ هزار و ۳۹۱ نفر منفی شده است؛ در مجموع تست ۶۸ درصد منفی و ۳۲ درصد مثبت بوده است.

بنابر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، وی بیان کرد: ۱۲۱۲ نفر در قالب طرح شهید سلیمانی در منزل تحت مراقبت قرار گرفتند و ۴۱ هزار و ۵۳۹ خانواده آسیب‌دیده مورد حمایت قرار گرفتند؛ افزایش تست‌ گیری به‌عنوان رویکرد اولویت‌دار ستاد کرونا است.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین در پایان بر محدودیت تردد از ساعت ۲۱ شب تا چهار بامداد در همه وضعیت‌ها تاکید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.