×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اصلاح ۹۰۰ عدد انواع تابلوهای اخطاری در جاده‌های استان قزوین

 به گزارش کافه خبر قزوین،رئیس اداره توسعه ایمنی راه و حریم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین اظهار کرد: همچنین ۴۵۰ متر مربع تابلوهای اطلاعاتی اصلاح و در سطح محورهای حوزه استحفاظی استان نصب شده است.

امیر علی پور افزود: این اقدام در راستای استفاده صحیح و مناسب و بهینه از علائم و تجهیزات ایمنی موجود و صرفه جویی در هزینه‌ها از ابتدای سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: در فرایند مرتب سازی این تابلوها، صفحات تابلوهای مخدوش و یا بلااستفاده احصا و جمع آوری و با بررسی مجدد نقاط و محور مورد نظر، تابلوهای جدید با استفاده از صفحات قدیمی و برچسب جدید طراحی و ساخته شد.

وی توضیح داد: وجود علائم و تابلوهای اخطاری و انتظامی با ارتقای ایمنی مسیرها و تسهیل در تردد خودروها نقش زیادی در کاهش حوادث جاده‌ای و تلفات ناشی از آن داشته و در جهت فرهنگ سازی و تشویق کاربران به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی نیز مؤثر است.

رئیس اداره توسعه ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: سالانه حدود ۶ هزار عدد تابلوی جدید و ۱۲۰۰ متر مربع تابلوی اطلاعاتی جدید در راه‌های استان نصب می‌شود که هزینه آن به طور تقریبی ۲۰ میلیارد ریال است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.