×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اعزام ۴۰ موکب از قزوین به عراق

به گزارش کافه خبر قزوین،رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین اظهار کرد: ۴۰ موکب شامل ۷۰۰ نفر برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی به عراق اعزام می‌شوند.

مهدی طاهرخانی افزود: این موکب‌ها در قالب چهار قرارگاه کربلا، نجف، طریق و مسیب فعالیت خواهند داشت که بازه زمانی حضور موکب‌ها در کشور عراق از دهم تا بیست و سوم ماه صفر تعیین شده است.

این مسئول بیان کرد: هزینه موکب داران بر عهده خود آنهاست و از طریق کمک‌های مردمی هم هزینه خدمت رسانی به زائران تأمین می‌شود.

به گفته طاهرخانی، این موکب‌ها دارای پروانه و مجوز از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات هستند، فعالیت موکب‌ها حین انجام وظیفه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و اگر عملکرد موکبی در این ارزیابی‌ها قابل قبول نباشد نسبت به حضور این موکب در اربعین حسینی سال آینده، تجدید نظر می‌شود.

وی با بیان اینکه باید همه موکب داران و خادمان واکسن کرونا را تزریق کرده باشند، گفت: با همکاری خوب دانشگاه علوم پزشکی همه خادمان دز اول واکسن را تزریق کرده اند و ۹۰ درصد موکب‌ها هم تا قبل از اعزام دز دوم را دریافت می‌کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین خاطرنشان کرد: همه موکب‌ها و افرادی که برای خدمت رسانی به کربلا اعزام می‌شود ۷۲ ساعت قبل از پرواز باید آزمایش پی سی آر را انجام دهند که این کار بدون هزینه برای این افراد انجام می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.