×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افتتاح طرح اکران مردمی فیلم‌های مستند در استان قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،رئیس حوزه هنری استان قزوین از افتتاح طرح اکران مردمی فیلم‌های مستند خبر داد و افزود: این اقدام آگاهی و مطالبه گری را بین مردم افزایش داده و زنجیره تواصی را فعال خواهد کرد.

محمد رضا امامقلی اظهار کرد: به مناسبت سوم خرداد، مراسم رونمایی از پوستر طرح اکران مردمی فیلم‌های مستند، همزمان در بیش از ۲۰ مسجد استان قزوین در محله امیدیه شهر ناصرآباد قزوین برگزار شد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین با حضور در این مراسم، تحولات انقلاب اسلامی را به عنوان رویدادی منحصر به فرد خواند و گفت: ثبت تجربیات انقلاب اسلامی و رویداد‌های آن از اهمیت ویژه ایی برخوردار است.

وی ادامه داد: روایت جریان حق، موانع تحقق و قله‌های افتخار حقانیت در قالب‌های هنری یک رسالت است، چرخه تواصی به حق از طریق ثبت، تولید و انتشار محتوا، مسیر مقدسی است که می‌بایست از وظایف اصلی مومنان به انقلاب اسلامی باشد.

امامقلی افزود: در برنامه چای مستند اهدافی از جمله اکران فیلم‌های برتر تولید شده توسط هنرمندان انقلاب اسلامی را دنبال می‌کنیم که در آن روایت‌هایی همچون پیشرفت، سبک زندگی ایرانی اسلامی، روایت مجاهدین اسلام از پشت خاکریز‌های دفاع مقدس تا مرز‌های امروز محور مقاومت تا پشت در خانه صهیونیست‌ها و روایت مجاهدت نیرو‌های انقلابی در مبارزه با مفسدان سیاسی و اقتصادی را به تصویر می‌کشند.

این مسئول به اهداف دیگر اکران مردمی مستند پرداخت و اظهار کرد: گسترش مخاطبین مستند‌های انقلابی را می‌توان از دیگر اهداف این فعالیت نام برد که امید بخشی و امیدآفرینی را در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی تحقق می‌بخشد.

امامقلی ساخت مستند‌های بومی را سومین ویژگی اکران‌های مردمی عنوان کرد وافزود: مستند‌های بومی در بررسی مشکلات و ظرفیت‌های موجود بومی بسیار کارآمد است. این امر موجب می‌شود که مشکلات در مسیر مطالبه گری قرار بگیرد و سازندگی در همه حوزه‌ها به معنای واقعی شکل بگیرد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین فعالیت در مناطق دور افتاده و محروم را از اولویت‌های حوزه هنری دانست و بیان کرد: فعالیت در مناطق روستایی برای ما افتخار بزرگی است و این را برای خود، عبادت می‌دانیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.