×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) آبروی نظام است

به گزارش کافه خبر قزوین،امام جمعه قزوین در دیدار جمعی از مدیران ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) که به منظور تکریم و معارفه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان به قزوین سفر کرده‌اند، اظهار کرد: کارها و اقداماتی که ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) انجام می‌دهد، آبروی نظام و گره‌گشای مشکلات مردم است.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی افزود: در سالی که مردم با بحران بیماری کرونا مواجه شدند، دستاوردهای ستاد اجرای فرمان امام خمینی(ره) و زیرمجموعه‌های این نهاد انقلابی، در کنترل این بیماری کمک بسیاری کرد و ان‌شاءالله دستاوردهای اخیر، به کنترل کامل این بیماری بینجامد.

امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه مسئولیت‌ها در نظام اسلامی، امانت‌های الهی محسوب می‌شوند، تصریح کرد: خداوند در باب امانت‌های الهی دستور داده که امانت‌ها را به اهلش بسپارید و اگر غیر از این باشد نمی‌توانیم در قیامت پاسخگو باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: همه مسئولان بسیج شوند تا با شناسایی دقیق مشکلاتِ محرومان و مستضعفان، آنها را برطرف کنند و در مسیر خدمت به مردم با جدیت پای کار باشند.

وی حفظ کرامت مردم را یکی از رسالت‌های مهم دینی برشمرد و افزود: خدا فرموده باید به گونه‌ای زمینه‌سازی شود که مردم خودشان برای عدالت به میدان بیایند و برای تحقق این هدف نیازمند ارتقای سطح فرهنگی و تحول در این عرصه هستیم.

گفتنی است،در پایان آیت‌الله عابدینی انتصاب آقای سیدمهدی میرغفاری به عنوان مدیرکل جدید ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) قزوین را تبریک و از خدمات آقای مرتضی فرخی مدیرکل پیشین قدردانی کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.