×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انتخابات یک تهدید برای دشمنان و یک فرصت برای ملت ایران است

به گزارش کافه خبر قزوین،رئیس کل دادگستری استان قزوین در جمع تولیدکنندگان شهرستان بویین زهرا، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال جدید به “تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها” که در ادامه شعار سال گذشته است، به درستی مسیر علاج از مشکلات اقتصادی را نشان می‌دهد.

حجت الاسلام نورالله قدرتی افزود: دشمن با ایجاد فشار اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه درصدد نا امید کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب اسلامی است، اما مردم همواره نشان دادند که برخلاف خواست دشمنان حرکت می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات اولویت نخست نظام و کشور است و باید زمینه تحقق این امر در جامعه فراهم شود، تصریح کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری انتخابات یک تهدید برای دشمنان و یک فرصت برای ملت ایران است و باید از این فرصت به نحو مطلوب برای تحقق آرمان‌های انقلاب و نظام استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه هر کشوری در دنیا مؤلفه‌ای برای اقتدار خود دارد، گفت: در دنیای فعلی مؤلفه‌های اقتدار در چهار بخش اقتصادی، سیاسی، اجتماعی- فرهنگی و نظامی خلاصه می‌شود و اگر کشوری در این چهار بخش موفق عمل کند می‌توان به آن کشور را دارای اقتدار در جهان کنونی دانست.

این مقام ارشد قضایی استان قزوین بیان کرد: همه باید برای حضور پرشور مردم در روز ۲۸ خرداد تلاش کنیم و تمامی دستگاه‌های نظارتی و اجرایی عزم خود را برای برگزاری انتخابات در فضای امن، سالم و رقابتی جزم نمایند.

وی با بیان اینکه ما باید در تمام مراحل به یاد شهدا باشیم تا راهمان را درست انتخاب کنیم، بیان کرد: آرزو می‌کنیم انتخابات امسال انتخاباتی شرع و قانون مدار در جهت تحقق حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.