×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اهدای بسته‌های لوازم التحریر به دانش‌آموزان روستا‌های قزوین

  به گزارش کافه خبر قزوین،مدیر کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: با مشارکت قرارگاه، خیران ، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و موکب اربعینی تنهاترین سردار قزوین، ۳۰۰ بسته لوازم‌التحریر شامل کیف و سایر اقلام مورد نیاز تحصیلی تهیه و به دانش آموزان روستا‌های هدف قرارگاه پیشرفت اهدا شد.

جواد رجبی افزود: این لوازم‌التحریر به دانش آموزان در روستا‌های چمن امیرآباد، دهنج، حصار، زرند، عباس آباد، قارخون و علی آباد دهستان چوقور طارم سفلی و روستا‌های آکوجان، دستجرد، خسرود، کاکوهستان و گشنه رود دهستان دستجرد الموت غربی و روستا‌های آتان، هنیز، کلایه، زوارک، مدان، کلان، گرمارود دهستان زوارک الموت شرقی نیز اهدا شده است.

وی بیان کرد: در برخی از روستا‌ها با توجه به نیاز دانش آموزان نیازمندی که در منزل تلویزیون، دستگاه دیجیتال و یا گوشی هوشمند جهت نصب سامانه شاد نداشتند، با کمک قرارگاه و خیران، پنج دستگاه دیجیتال، یک دستگاه تلویزیون و دو دستگاه گوشی هوشمند نیز تهیه و تحویل خانواده‌ها شد.

به گفته رجبی، تلاش می‌کنیم با تشکیل جلسات شورای تعلیم و تربیت در روستا‌های دارای مدرسه و با احصاء مشکلات عمرانی، آموزشی و تربیتی مدارس، با کمک دستگاه‌های اجرایی مربوطه، شورا، دهیاری و خیران همان روستا به حل مشکلات احصاء شده بپردازیم.

مدیر کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی در پایان یادآور شد: از افرادی که در زمینه‌های آموزشی در رشته‌های مختلف و همچنین مباحث تربیتی تخصص دارند، دعوت می‌شود تا به یاری قرارگاه بشتابند و با استفاده از ظرفیت مردمی بتوانیم بخشی از محرومیت‌های حوزه تعلیم و تربیت روستایی را مرتفع کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.