×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
20 سری دستگاه دیالیز وارد قزوین می شود  /خطرسیاهچاله جمعیتی کشور را تضعیف می کند

به گزارش کافه خبر قزوین،نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اطلاع رسانی عادلانه با دعوت از همه رسانه‌ها مورد تاکید ماست به همین منظور از روابط عمومی استانداری درخواست داریم در سفر مسئولان کشوری تبعیض قائل نشوند و زمینه حضور همه خبرنگاران فعال و تأثیرگذار برای پوشش خبری را فراهم کنند.

فاطمه محمدبیگی با اشاره به تأمین تجهیزات مورد نیاز بخش درمانی استان توضیح داد: در بخش درمان و بهداشت به شدت با کمبود روبرو هستیم و با پیگیری‌های انجام شده ۶۰۰ میلیون تومان برای بخش درمان معلم کلایه و ۵۰۰ میلیون برای درمانگاه دولتی اقبالیه دریافت خواهد شد که می‌تواند برای تکمیل درمانگاه‌ها موثر باشد.

وی اضافه کرد: با اقدامات مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و نمایندگان به زودی اولین محموله تجهیزات پزشکی شامل ۲۰ سری دستگاه دیالیز و نیز ۲۰ دستگاه ونتیلاتور و تخت مراقبت‌های ویژه وارد استان خواهد شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: بیمارستان ۲۲ بهمن باید تغییر مکان دهد و برای طرح الحاقی بیمارستان شهید رجایی هم اعتبار خوبی دریافت شده و برای تکمیل بخش «آی سی یو» بیمارستان بوعلی هم بودجه مناسبی دریافت خواهد شد.

محمدبیگی افزود: در حال حاضر نرخ فرزندآوری در خانواده های ایرانی ۱.۶ درصد است که اگر این روند ادامه پیدا کند به زودی وارد یک سیاهچاله جمعیتی می شویم و تا ۱۴۳۰ بیش از ۳۰ درصد جمعیت کشور سالمند خواهد بود ضمن اینکه هزینه های بیمه ای و درمانی مربوط به این قشر، می تواند اوضاع کشور را تضعیف کند.

گفتنی است،محمدبیگی در ادامه به سایر سوالات مختلف خبرنگاران در زمینه‌های همچون رفع محدودیت رسانه‌ها در سفرهای مسئولان کشوری،، کمبود تخت‌های بیمارستانی، پیگیری افزایش هزینه زایمان در بیمارستان‌های بخش خصوصی، فعال شدن قرارگاه اقتصاد مقاومتی پاسخ داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.