×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ایجاد امنیت فراگیر در مناطق صنعتی، لازمه جهش تولید

به گزارش کافه خبر قزوین،فرمانده نیروی انتظامی استان در همایش بیانیه گام دوم انقلاب جهش تولید و امنیت فراگیر با بیان اینکه ایجاد امنیت فراگیر در مناطق صنعتی، لازمه جهش تولید است اظهار کرد: بیانیه گام دوم منشور انقلاب است و باید آن را سرلوحه کار خود قرار بدهیم.

سردارمهدی حاجیان افزود: لازمه حرکت در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب، شناخت از انقلاب، دستاورد‌ها و‌کاستی‌های آن است تا براساس محتوای این بیانیه، مسیر درست را بپیماییم.

وی افزود: باید معنویت و اخلاق را در دستور کار قرار بدهیم تا اقتصاد به توانمندی، رفاه و شکوه برسد. فرمانده نیروی انتظامی استان با تأکید بر اینکه امنیت بسترساز توسعه است و بیانیه گام دوم ارتباط معناداری با امنیت دارد، گفت: جمهوری اسلامی در شاخص امنیت، یکی از بهترین کشور‌های دنیاست و امنیت با مشارکت مردم خلق می‌شود.

سردار حاجیان با بیان اینکه نقش آفرینی در جهش تولید با امنیت محقق می‌شود، افزود: مردم ما بینش سیاسی بسیار بالایی دارند و می‌توانند جهش تولید را محقق کنند.

رئیس پلیس استان با اشاره به اینکه تولید کنندگان نقش اساسی در پیشگیری از وقوع جرایم دارند، تصریح کرد: قاچاق کالا و ارز علاوه بر کاهش تولید، سلامت مردم را نیز به مخاطره می‌اندازد و باید با اقدامات پیش دستانه از جمله کنترل تجارت الکترونیک و فضای مجازی، بستر وقوع جرم را بزداییم.

سردار حاجیان با بیان اینکه برای پیشگیری از وقوع جرم باید هوشمندانه اقدام کرد، گفت: طرح هر کلانتری یک شهر در استان اجرا می‌شود و کلانتری‌ها با استفاده از دوربین، مناطق تحت حفاظت استان را کنترل می‌کنند.

وی افزود: با نگاه هوشمندانه و اقدامات پایدار از سوی پلیس امنیت اقتصادی، در راستای تحقق بیانیه گام دوم و جهش تولید گام برمی داریم.

فرمانده انتظامی استان به ورود پلیس به حوزه اقتصاد و تجارت الکترونیک نیز اشاره کرد و افزود: پلیس با حضور در گمرک و همچنین نفوذ به شرکت‌های صوری، امنیت خاطر تولیدکنندگان و سرمایه گذاران را فراهم می‌کند. سردار حاجیان با اشضاره به راه اندازی فوریت‌های فضای مجازی از سوی پلیس گفت: ضمن شناسایی هکر‌های فعال در فضای مجازی، به موضوع قاچاق دارو در فضای مجازی هم ورود کرده ایم.

وی افزود: روزانه در ۱۷۰۰ نقطه با مردم در ارتباط هستیم و همه باید برای تحقق خواسته‌های مقام معظم رهبری تلاش کنیم

منبع خبر : صداوسیما

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.