×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازدید میدانی بازرس کل استان قزوین از مزار شهدای قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،در پی ابهامات و دغدغه های مطرح شده در سطح افکار عمومی نسبت به مزار شهدای شهر قزوین، عبداهلل آقاعلیخانی بازرس قضایی و بازرس کل استان قزوین به اتفاق هیأت همراه متشکل از حقایق پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و معاونین بنیاد شهید استان، احمدی مدیر حراست شهرداری قزوین، عظیمی صدر سرپرست سازمان آرمستان های شهرداری قزوین و کارشناسان بازرسی کل استان قزوین از بخش های مختلف مجموعه مزارشهدای شهر قزوین بازدید کردند.

بازرس کل استان قزوین در حاشیه این بازدید ها با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات مربوطه افزود: خاستگاه بسیاری از بازدیدهای میدانی و بررسی های حائز اولویت متاثر از سنجش، تحلیل و بررسی مستمر افکار عمومی، و به منظور رفع ابهامات و دغدغه های به حق و قانونی کنشگران رسانه ای پیرامون نارسائی ها، آسیب ها و فرصت های مختلف استان صورت پذیرفته و نتایج حاصله از بررسی ها نقش به سزایی را در سمت دهی، برنامه ریزی و تعیین برنامه های آتی نظارت و بازرسی از دستگاه های اجرای استان ایفا خواهند نمود؛ فلذا دراین راستا حفظ و تقویت تعامل مناسب رسانه ها و افکار عمومی با دستگاه نظارتی امری بدیهی و ضروری است.

گفتنی است که آقاعلیخانی در نشستی که در پایان این بازدیدها صورت گرفت، ضمن استماع توضیحات مسئوالن ذیربط درخصوص طرح ها ، برنامه ها و فعالیت های مزار شهدای قزوین، نسبت به بررسی عملکرد ادوار مختلف این مجموعه دستورات الزم را صادر کرد.

چنانچه کارکنان و شهروندان محترم درخصوص عملکرد و اقدامات متولیان مجموعه مزارشهدای قزوین شکایت یا اعالماتی دارند میتوانند با شماره تلفن گویای 136 و یا با شماره تلفن 33373929 تماس حاصل فرمایند.

ضمناً؛ سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور به نشانی اینترنتی زیر آماده دریافت شکایات و اعالمات شهروندان محترم در این زمینه است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.