×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازگشایی مدارس قزوین با ۳۰ درصد ظرفیت از هفته آینده

به گزارش کافه خبر قزوین،با سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در این بهره اظهار کرد: با توجه به مصوبات اعلام شده از سوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین، مدارس از هفته آتی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به شرایط پیش از پیک بر می‌گردند و کلاس‌های درس حضوری با ۳۰ درصد ظرفیت بازگشایی خواهند شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین،نقی سیاهکال مرادی افزود: کلیه کلاس‌های مدارس روستایی، عشایری و کارگاه‌های هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش با جمعیت آماری تا ۱۵ نفر جمعیت در کلاس؛ کاملاً حضوری است.

این مسئول ادامه داد: کلاس‌های مدارس بالای ۱۵ نفر جمعیت در کلاس، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ۲ گروه، یک روز در میان، در مدارس حضوری است.

به گفته او، مدارس پرجمعیت شهری با رعایت فاصله گذاری اجتماعی یک و نیم متر، گروه بندی به صورت ۲ گروه و کلاس‌های بالای ۴۰ نفر جمعیت ۳ گروه می‌شوند.

سیاهکال مرادی بیان کرد: کلیه فعالیت‌های آموزشی و توانبخشی مدارس استثنایی، آموزشگاه‌های علمی آزاد با ۳۰ درصد ظرفیت خواهد بود.

این مسئول افزود: فعالیت‌های ورزشی و مسابقات داخل سالن‌های سرپوشیده آموزش و پرورش، با ۵۰ درصد ظرفیت مجاز به فعالیت هستند.

وی توضیح داد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در مناطق و نواحی استان تلاش شود تا مدارس تعطیل نشود و آموزش حضوری با جدیت پیگیری شود و ماسک زدن دانش آموزان، تهویه کلاس‌های درس و فاصله‌گذاری اجتماعی حتماً رعایت شود.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: با توجه به اینکه شرایط فوق‌العاده پیک ششم را در استان پشت سر گذاشته‌ایم و وضعیت به قبل از پیک بازگشته است، مدارس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به شرایط پیش از پیک بر می‌گردند و کلاس‌های درس حضوری با ۳۰ درصد ظرفیت بازگشایی خواهند شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.