×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بانک جامع شناسایی درآمدهابرای رفع نقاط حادثه خیز قزوین تشکیل شود

به گزارش کافه خبر قزوین،حجت الاسلام نورالله قدرتی در شورای پیشگیری از وقوع جرم با تشکر از راهداری برای رفع نقاط حادثه خیز اک به تاکستان گفت: باید شب و روز تلاش کنیم تا مشکل نقاط حادثه خیز را رفع و پرداخت خسارت‌ها را کم کنیم.

وی با اشاره به پرداخت هزینه‌های سنگین بابت دیه و سایر خسارات در سال گذشته، افزود: باید با تشکیل بانک جامع اطلاعات و شناسایی درآمدهای استان برای رفع نقاط حادثه خیز تلاش کنیم و همه سازمان‌ها و نهادهای استان موظف اند بخشی از درآمدهای خود را در این راستا هزینه کنند.

مقام ارشد قضائی استان ضمن تاکید بر لزوم همکاری تمام دستگاه‌ها، بیان کرد: مصوب شد برای اولین بار کار گروهی با نظارت دستگاه قضائی و با حضور رئیس کل دادگستری و دادستان استان، هر ماه جهت رسیدگی به طرح‌های وضعی در راستای کاهش تلفات جانی تشکیل شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تاکید کرد: تمامی دستگاه‌ها باید با کار و تلاش جهادی در مسیر تسریع اجرای این طرح گام بردارند ضمن اینکه خود مردم بسیار دخیل بوده چرا که علت ۷۵ درصد از تصادفات و حوادث رانندگی عامل انسانی است و فقط ۲۵ درصد مربوط به استانداردهای جاده‌ای و … است.

حجت الاسلام قدرتی گفت: اولین گروه‌هایی که سر صحنه تصادف می‌رسند باید به دوربین مجهز باشند تا تصاویر عبرت آموز آن را صدا و سیما در شبکه استانی پخش کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.