×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
باید عملیات ساخت المان شهدای مفقودالاثر اجرایی شود

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در کارگروه ساماندهی گلزارهای شهدای استان قزوین به المان شهدای مفقودالاثر استان قزوین اشاره کرد و افزود: ساخت این المان توسط مسئولان مربوطه طولانی شده که باید در تسهیل اجرای این پروژه اقدامات لازم صورت گیرد.


غلامرضا حقایق پور اظهار کرد: ساخت المان یاد شده کمترین کاری است که مسئولان می‌توانند در جهت تسلی خاطر والدین و بازماندگان شهدا انجام دهند ولی این پروژه که طی سال‌های گذشته آغاز شده، هنوز به سرانجام نرسیده است.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: مسئولان کارگروه ساماندهی گلزار شهدا باید تصمیمی را اتخاذ کنند که هر چه زودتر ساخت این المان وارد عملیات اجرایی شود.

وی با بیان اینکه بنیاد نهادی است که همه مسئولان می‌توانند در اجرای امور ترویجی و عمرانی آن ورود پیدا کنند، ابراز کرد: هر مسئولی می‌تواند در ساماندهی گلزارهای شهدا، رفع مشکلات و خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران اقدام کند و این موضوع مختص بنیاد نیست.


همکاری خوب شهرداری با بنیاد در ساماندهی گلزار شهدا

حقایق‌پور با بیان اینکه مسئولان شهرداری قزوین در ساماندهی گلزار شهدای شهر قزوین همکاری خوبی با بنیاد داشتند، گفت: مسئولان این نهاد در امور ترویجی و عمرانی بیش از تعهداتی که به ما داشتند انجام وظیفه کردند که تلاش‌های آنها قابل تقدیر است.


این مقام مسئول به فضای یک هکتاری که در گلزار شهدا وجود دارد، اشاره کرد و افزود: این فضا وضعیت نابسمانی دارد که باید اقدامات لازم جهت بهره‌برداری از آن به منظور اجرای پروژه‌هایی مانند ایجاد فضای سبز انجام شود.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به تعویض سنگ‌ مزار شهدای شهر قزوین افزود: مسئولان شهرداری قزوین در تعویض این سنگ‌ها همکاری خوبی با بنیاد داشتند و یکصد و 20 سنگ دیگر نیز تا پایان سال جاری به اتمام خواهند ‌رساند.

ساخت المان شهدای گمنام در دستور کار مسئولان باشد


این مقام مسئول به المان شهدای گمنام اشاره کرد و گفت: ساخت این المان‌ها باید در دستور کار مسئولان باشد تا فضای مناسبی در شان مقام والای شهدا ایجاد شود.


حقایق‌پور با بیان اینکه تعیین قطعه ایثارگران در شهرهای نرجه، شریفیه و سیردان انجام شده است، افزود: مشخص شدن این قطعه در برخی شهرها باقی مانده که باید مسئولان مربوطه در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین یادآور شد: در برخی روستاها مشکلات آسفالت و بهسازی راه دسترسی به گلزار شهدا وجود دارد که باید رفع این مشکلات در دستور کار مسئولان مربوطه باشد.

وی در ادامه مطالبی پیرامون ساماندهی گلزار شهدا با اجرای طرح هادی، رفع مشکلات روشنایی گلزارهای شهدا و تامین اعتبار جهت ساماندهی گلزارهای شهدا در کمیته برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان بیان کرد.
در ادامه این  جلسه، هر یک از اعضا نقطه نظرات و روند پیگیری‌های خود را در خصوص ساماندهی گلزارهای شهدای استان قزوین بیان کردند.


گفتنی است،در جلسه کارگروه ساماندهی گلزارهای شهدای استان قزوین که با حضور علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار شد، بعد از بحث و تبادل‌نظر، تصمیم‌های لازم در خصوص ساماندهی گلزارها اتخاذ شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.