×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
با مشاهده ویروس انگلیسی کرونا،مسابقه آفرود در قزوین برگزار شد

به گزارش کافه خبر قزوین،پیمان نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین شب گذشته با اعلام خبر فوت یک شهروند آبیکی به دلیل بیماری کرونای جهش یافته انگلیسی از اعمال محدودیت‌های جدید در استان خبر داد.

از مهم‌ترین بخش محدودیت‌های اعمال شده، تعطیلی اقامه نماز جمعه در سراسر استان قزوین بود،در این میان، در روز جمعه 24 بهمن ماه مسابقات چندجانبه آفرود با حضور ۴۵ راننده از ۹ استان برگزار شد.

با مشاهده تصاویر عکاسان خبری در خواهید یافت که پروتکلهای بهداشتی به شکل بسیار ضعیف در این مسابقه رعایت شده است.

ستاد کرونای قزوین باید پاسخگو باشد که چرا در شرایطی که شیوع کرونای انگلیسی در استان قزوین مشاهده شده است،برخی محلهای تجمع همچون آرامستان ها و برگزاری مسابقه آفرود در قزوین تعطیل نشده و تنها به تعطیلی اقامه نماز در سراسر استان توجه کرده است؟

این موضوع در حالی است که یک فرد 48 ساله بر اثر کرونای انگلیسی در شهرستان آبیک فوت کرده است،در نتیجه این سوال در ذهن نقش می بندد که چرا همیشه اعمال محدودیت ها پس از وقوع حادثه است و قبل از آن مورد توجه، بررسی و تصمیم گیری قرار نمی گیرد؟

از سوی دیگر یک فعال رسانه ای، در بعد از ظهر همان روز طی توییتی در نقلی قولی از وزیر بهداشت و به دفاع درباره آفرود سواری در قزوین می نویسد:ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت گفته است؛ فرد فوت شده کرونای انگلیسی در قزوین از طبقه اجتماعی نبوده که به مسابقه مربوط شود و کرونای انگلیسی به محل برگزاری مسابقه آفرود سواری در قزوین نمی رسد‌.

به گزارش کافه خبر قزوین،بر اساس این خبر، در چنین شرایطی که ویروس کرونایی از چینی به انگلیسی جهش یافته است نباید عملکرد ستاد کرونا به صورت یک بام دو هوا باشد، زیرا از وظایف مسئولان مربوطه کاهش و یا از بین بردن این بیماری کشنده است و آنان می بایست، در حفظ جان و سلامت مردم جهش یافته و با دقت عمل کنند و بدانند که هر نوع آزمون و خطایی، جان فردی را از هر طبقه اجتماعی به خطرانداخته و یا خواهد گرفت، در نتیجه شایسته تر است “وجدان کاری” را به عنوان یک اصل، سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

به نظر می رسد با تدابیر اندیشیده شده، مردم می بایست تا مدتهای بسیار مراقب سلامتی خود و عزیزانشان باشند و رعایت پروتکلهای بهداشتی را به عنوان یک الزام باور کنند، تا این میهمان ناخوانده تبدیل به یک صاحبخانه نشود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.