×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری مسابقهٔ کتابخوانی میثاق‌نامهٔ مکتب حاج‌قاسم در قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،مسئول بسیج رسانه استان قزوین اظهار کرد: ایام دفاع مقدس صرفاً یک امتداد زمانی نیست، همان طور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند این دوران گنجینهٔ عظیمی است که تا مدت‌های طولانی ملت ما می‌تواند از آن استفاده کند و آن را استخراج، مصرف و سرمایه‌گذاری کند.

محمد کشاورز با اشاره به نقش‌آفرینی و ایثارگری فرماندهان و رزمندگان در آن دوران و عرصه‌های جهاد و مقاومت، افزودشهید سلیمانی یک فرماندهٔ جنگاور مسلّط بر عرصهٔ نظامی و درعین ‌حال به‌شدت مراقب حدود شرعی بود که این مسئله در وصیت‌نامهٔ ایشان نیز متبلور است.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین عنوان کرد: همزمان با ایام گرامیداشت هفتهٔ دفاع مقدس و با هدف تبیین نقش بصیرت و مقاومت با بهره‌گیری از فرهنگ عاشورایی در ثبات روزافزون جمهوری اسلامی ایران، مسابقهٔ کتابخوانی میثاق‌نامهٔ مکتب حاج قاسم ویژهٔ اصحاب رسانهٔ استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: بر این اساس وصیت‌نامهٔ سردار سرافراز سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان میثاق‌نامهٔ مکتب حاج قاسم برای این مسابقه در نظر گرفته شده که نسخهٔ PDF آن در سایت سازمان بسیج رسانهٔ استان قزوین به آدرسhttp://basijmedia.ir  و هم‌چنین شبکه‌های اجتماعی بارگذاری شده است.

کشاورز در پایان ضمن دعوت از اصحاب رسانه جهت شرکت در این مسابقه تأکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۷ مهر ماه سال ‌جاری مشخصات خود و شماره گزینه‌های صحیح را به‌صورت یک عدد ۱۰ رقمی از چپ به راست به شماره واتس‌آپ ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ ارسال کنند، به برگزیدگان نیز به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.