×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری مسابقه کتابخوانی جشن آزادگی در قزوین

مدیر کل کتابخانه های استان قزوین در گفتگو با کافه خبر اظهار کرد: به مناسبت سی امین سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی و همچنین به مناسبت بیستمین سالروز شهادت سرور آزادگان شهید سید علی اکبر ابوترابی فرد و یازدهمین سالروز شهادت سیدالاسرا سرلشکر خلبان شهید حسین لشگری، مسابقه کتابخوانی برگزار می شود.

فاطمه محمد بیگی افزود: این مسابقه کتابخوانی با عنوان «جشن آزادگی» برگزار می شود که کتاب های «ابر فیاض» و «6410» برای این مسابقه در نظر گرفته شده است.

این مسئول اعلام کرد: زمان ثبت نام و شرکت در این مسابقه کتابخوانی از اول مرداد همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) با حضرت فاطمه زهرا (س) تا 20 مرداد ماه برابر با ولادت امام موسی کاظم (ع) تعیین شده است و 26 مرداد ماه برابر با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی نتایج اعلام و برگزیدگان معرفی خواهند شد.این بیان کرد: علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت “نوید شاهد استان قزوین” به آدرس Qazvin.navideshahed.com و یا سایت سامانه مسابقات الکترونیکی کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به آدرس samakpl.ir کتب و سوالات را دریافت کرده و در این مسابقه شرکت کنند.

به گفته وی، این مسابقه کتابخوانی با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان و بنیاد شهید و امور ایثارگان استان برگزار می شود که امید است با استقبال علاقمندان به کتابخوانی روبرو شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.