×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تاب آوری کشور با منویات رهبری تقویت می شود/ شناسایی ظرفیت ها می تواند اشتغال و اقتصاد را متحول کند

به گزارش کافه خبر قزوین، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ظهر چهارشنبه در نشست هم اندیشی جمعی از نخبگان و فعالان فرهنگی و تشکل‌های دانشجویی استان قزوین که در باغستان برگزار شد، اظهار کرد: اگر عزم مسئولان و دست اندرکاران کشور حرکت در مسیر منویات حکیمانه رهبری در سال‌های گذشته بود بدون شک تاب آوری بسیار بیشتر از وضعیت امروز بود ضمن اینکه با بسیج همه امکانات می‌توانیم تاب آوری در برابر دشمن را تقویت کرده و در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

سعید محمد افزود: دشمن با برنامه ریزی و دقت نظر در وزارت خزانه داری با تیمی که ویژه ایران تشکیل داده برای ما نقشه‌های متعددی ترسیم کرده و سبب ایجاد تنش های بسزایی شده است به همین دلیل تنها راه چاره تقویت زیرساخت‌های تاب آوری در مقابل دشمن است.

محمد بیان کرد: واقعیت این است کشور ما ظرفیت بسیاری دارد به همین دلیل ما توانایی این را داریم که در برابر نظام سلطه بایستیم و تاب آوری داشته باشیم به شرط آن که از ظرفیت ها به شکل صحیح استفاده شود.

وی بیان کرد: چون در گذشته از همه ظرفیت‌ها بخوبی استفاده نشده شاهد فشار زیادی بر مردم هستیم در حالی که می‌توانیم با اراده و همت همه جانبه در داخل. تهدید ها را به فرصت تبدیل کنیم.

محمد با بیان اینکه: مقام معظم رهبری بیش از یک دهه در مباحث اقتصاد مقاومتی مسیر آینده کشور را تبیین کردند تا کشور توانمند شود افزود: کشور ایران در حالی که به دلیل جایگاه ترانزیتی در شاهراه آسیا و اوراسیا قرار گرفته و با ذخایر ارزشمند نفت و گاز در ردیف چهارمین کشور نفتی و دومین کشور جهان با ذخایر گازی و با تنوع معدنی در میان ده کشور برتر معدنی است هنوز نتوانسته ایم از ارزش فوق العاده این نعمت‌های الهی برخوردار شویم.

وی گفت: آمارها نشان می‌دهد ما در کشور فقط معادن را تا عمق ۱۲۰ متری شناسایی کرده ایم در حالی که اگر شناسایی تا هزاران متری صورت گیرد به دستاوردهای ارزشمندی خواهیم رسید که اشتغال و اقتصاد را متحول می‌کند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) تصریح کرد: در حوزه نفت و گاز ارزش زنجیره کشور هنوز کامل نیست و در پایین دست نواقص زیاد است و همچنان واردکننده هستیم در حالی که بیشترین اشتغال را می‌توانیم با کمترین سرمایه گذاری در صنایع پایین دست ایجاد کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.