×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تانکرهای حمل سوخت قاچاق در توقیف پلیس/پلمب کارگاه تولید ماسک غیرمجاز در محمدیه

به گزارش کافه خبر قزوین،فرمانده انتظامی استان قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی تبادل گسترده اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با پلیس استان گیلان، ماموران از قصد قاچاقچیان مبنی بر انتقال و جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر از استان های جنوبی به استان قزوین مطلع و پیگیری موضوع رابه صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سردار “علی ابراهیمی”افزود: با انجام اقدامات گسترده و هدایت اطلاعاتی، محل دپو و اختفای محموله های موادمخدر تحت پوشش بار هندوانه در یکی از حجره های میدان تره بار قزوین شناسایی و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان توانستند این محموله موادمخدر را در یک عملیات موفق کشف کنند.

این مقام انتظامی استان با اشاره به کشف ۳۱۵ کیلو تریاک در این عملیات خاطرنشان کرد: مأموران موفق به دستگیری ۳ قاچاقچی و توقیف ۲ دستگاه خودرو سواری شدند.

سردار ابراهیمی در پایان یاد آور شد: مجموعه پلیس با اشراف اطلاعاتی و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ اجازه نمی دهد قاچاقچیان مواد مخدر در هیچ نقطه ای از کشور احساس امنیت و آرامش کنند زیرا برخورد پلیس و دستگاه قضائی با آنان قاطعانه خواهد بود.

تانکرهای حمل سوخت قاچاق در توقیف پلیس

فرمانده انتظامی استان از توقیف ۲ دستگاه تانکر حمل سوخت و کشف ۴۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان بوئین زهرا خبر داد.

سردار “علی ابراهیمی ” اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، ماموران یگان امداد شهرستان “بوئین زهرا” حین کنترل خودروهای عبوری در محور “اشتهارد-بوئین زهرا” به ۲ دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شده و آن ها را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو ها ۴۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند، تصریح کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی استان قزوین ارزش این محموله را بنا به نظر کارشناسان ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد و خاطرنشان کرد: پلیس بنا به وظایف اصلی خود در حوزه برخورد با مخلان امنیت اقتصادی کشور به طور جدی با عاملان قاچاق کالا و فرآورده های سوختی که ثروت های ملی و متعلق به همه نسل ها است برخورد و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

پلمب کارگاه تولید ماسک غیرمجاز در محمدیه


جانشین فرمانده انتظامی استان از پلمب کارگاه تولید ماسک های غیر مجاز و کشف ۳۰ هزار ماسک در شهر”محمدیه” خبر داد.

سرهنگ “داود عبدالمالکی”در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: با توجه به شرایط بیماری کرونا در جامعه و سودجویی برخی افراد در تولید و فروش ماسک های غیر مجاز ،ماموران انتظامی بخش محمدیه با اشرافیت و هوشمندی خود از تولید غیر مجاز ماسک در کارگاه غیرمجاز در یکی از مناطق شهر محمدیه مطلع و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با اشرافیت اطلاعاتی کارگاه مورد نظر که اقدام به تولید ماسک های غیرمجاز می کرد را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از این کارگاه ۳۰ هزار عدد ماسک تقلبی تولید شده و آماده توزیع به همراه مقادیری مواد اولیه و ۳ دستگاه تولید ماسک را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه در این راستا ۲ متهم دستگیرشدند، خاطرنشان کرد: این کارگاه به علت عدم رعایت قانون نظام صنفی و آیین نامه اماکن عمومی تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

سرهنگ عبدالمالکی در پایان ضمن تقدیر از همکاری مردم با پلیس تاکید کرد: مدافعان امنیت به طور شبانه روز در کنار مدافعان سلامت در خدمت سلامت و امنیت جامعه هستند و با افراد سودجو و فرصت طلبی که با سؤاستفاده از شرایط کرونایی کشور برای کسب منفعت خود سلامت مردم را به خطر می اندازند برخورد قانونی می کند.

کشف۳۷رأس دام قاچاق در آوج


فرمانده انتظامی شهرستان آوج از کشف ۳۷ رأس گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد و۴۸۰ میلیون ریال توسط مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ”شهرام منصوری” درتشریح این خبر توضیح داد : در راستای مبارزه جدی با قاچاق احشام، مأموران انتظامی شهرستان حین گشت زنی در بلوار اصلی شهر آوج به یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل دام مشکوک شده و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی های انجام گرفته مشخص شد، این خودرو حامل ۳۷ رأس گوسفند قاچاق هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان “آوج” با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش احشام مکشوفه ۱ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.