×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انجام پی سی آر در روستای حسین آباد آبیک ادامه دارد/واکسن کرونا بر اساس اولویت بندی در اختیار مردم گذاشته می شود

به گزارش کافه خبر قزوین،رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که عصر امروزشنبه، در استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: در حال حاضر 180 نفر از اهالی روستای حسین آباد قزوین تست شده اند که اکثریت آنان منفی اعلام شده است و فقط پنج نفر تاکنون تست آنها مثبت شده که ضرورت دارد، مورد مراقبت بیشتری قرار گیرند ضمن اینکه این تست با انجام پی سی آر ادامه دارد .

وی خبر داد: فردی که در تماس با فرد متوفی بوده فعلا تست اونیز منفی اعلام شده است ،در نتیجه ضروری دارد که در قرنطینه کامل قرار بگیرد.

دکترمحمدمهدی گویا از مسئولان درخواست کرد که با توجه به اینکه سرعت شیوع این ویروس بسیار بالا است، حتما قرنطینه مطابق دستورالعمل ها انجام پذیرد.

این مقام مسئول با اینکه شبکه بهداشت این تست را برای همه اهالی روستا انجام داده است افزود: واکسن روسی بهترین نوع واکسن کرونا برای تزریق انتخاب شده است و بر اساس الویت ها در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه شخصیت ویروس کرونا مدام در حال تغییر و جهش یافتگی است تصریح کرد: محدودیت هایی برای استان قزوین در نظر گرفته شده است که به طور جدی توسط ستاد کرونا استان مورد پیگیری و در دست اقدام است، ضمن اینکه مردم نیز همگام با مسئولان،باید پروتکلهای بهداشتی را رعایت کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.