×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تشدید ‌نظارتهای دامپزشکی برای پیشگیری از کرونا/ ۳ تن مرغ در قزوین معدوم شد

به گزارش کافه خبر قزوین،رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین اظهار کرد: با تشدید نظارت بر عرضه فرآورده‌های خام دامی توسط کارشناسان اداره دامپزشکی این شهرستان در شرایط کنونی که بیماری کرونا در حال افزایش است و با هدف ارتقا سطح سلامت و بهداشت فرآورده‌ای خام دامی مصرفی، بازدیدهای نظارتی دامپزشکی به صورت شبانه روزی در حال انجام است.

مهدی جلوخانی افزود: با توجه به اهمیت اصل پیشگیری در جلوگیری و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در رستوران‌ها و مراکز عرضه گوشت قرمز و مرغ و ماهی الزامی بوده و هر گونه قطعه بندی مرغ در فروشگاه‌ها ممنوع است.

این مسئول همچنین ضمن اعلام سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲ برای ارائه گزارش تخلف‌های احتمالی در مراکز عرضه و رستوران‌ها و …، از عموم مردم خواست: در هنگام خرید گوشت قرمز و مرغ به شرایط ارگانولیپتیکی «ظاهری»، تاریخ تولید و تاریخ انقضا آنها توجه کرده و فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند.

واژگونی کامیون حامل ۳ تن مرغ در قزوین

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین در پایان از واژگون شدن کامیون حامل حدود ۳ تن مرغ در محور قزوین به تهران خبر داد که پس از نمونه برداری و انجام آزمایش‌های لازم توسط دامپزشکی، محموله مذکور غیر قابل مصرف تشخیص و کل محموله معدوم شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.