×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تقویت پایگاه های بسیج از برنامه های اصلی سپاه استان قزوین است/ اقدامات طرح شهید سلیمانی تا مهار و کنترل کامل کرونا ادامه دارد

به گزارش کافه خبر قزوین،فرمانده سپاه استان قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: اصحاب رسانه استان قزوین سربازان بی بدیل جبهه ای هستند که تبیین کننده افکار، ذهن و انسان هستند که افکار ملت را انتخاب کرده و با ظرافت در مقابل دیدگان همه قرار می دهند.

سپاه استان اهل رسانه را در راستای خواسته های شخصی و سازمانی خود نمی خواهد چرا که معتقد است رسانه پیوند ناگسستنی ملت و سپاه دارد و خط مقدم جبهه فرهنگی و اجتماعی است در نتیجه این رسانه ها هستند که باید صادقانه مشکلات مردم را کشف کنند و آنها را دغدغه مند و با حفظ ادبیات انقلاب به مسئولان انتقال دهند.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی با بیان اینکه سپاه فرزند ملت ایران و برای ملت ایران است و به تعبیر مقام معظم رهبری، کسی سپاه را خلق نکرده است. سپاه را نیاز مردم و انقلاب خلق کرده است افزود: در ماجرای هواپیما ربایی دشمنان که به دنبال ربودن انسان و هواپیما نبودند بلکه به دنبال ربودن حیثیت انقلاب بودند، سپاه امنیت پرواز را بر اساس ضرورت برعهده گرفت و تمام آسمان و فرودگاه ها را به صدر درصد امنیت رساند.

وی با اشاره به فعالیت های سپاه در زمینه مقابله با ویروس کرونا اعلام کرد: قرارگاه شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا،وزارت بهداشت را یاری و همراهی کرد بر همین اساس، تمامی ماموریت هایی که ابلاغ شده،تا به امروز در سراسر کشور به منظور مهار و کنترل کامل کرونا ادامه دارد.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی چیزی نیست که در طول زمان کهنه و یا فراموش شود، بلکه اوج افتخارات بزرگ ملت غیور ایران است.

این مسئول با بیان اینکه احیا و تقویت پایگاه های بسیج از برنامه های اصلی سپاه استان است تصریح کرد: پایگاه‌های بسیج می بایست بیش از پیش، محل تولد اندیشه انقلاب باشند به همین منظور، رسانه ها هم موظفند صدای پایگاه ها در سراسر استان باشند،در حقیقت می توان گفت پایگاه‌ها ی بسیج نقطه اتصال و آرامش ما هستند.

سردار رفیعی آتانی با بیان اینکه قرارگاه شهید سلیمانی، یار و یاور دانشگاه علوم پزشکی قزوین در مسیر مقابله با کروناست،افزود: در حال حاضر ۲ مرکز تزریق واکسن کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قزوین قرار گرفته و واکسیناسیون افراد بالای ۶۸ سال آغاز شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.