×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تمدید مسابقه عکاسی روایت تاکسی و کرونا در قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: مهلت ارسال آثار به مسابقه عکاسی «روایت تاکسی و کرونا» ۱۸ مرداد تعیین شده بود که با توجه به استقبال شهروندان، تا ۲۵ مرداد تمدید شد.

اسماعیل عرشیان افزود: موضوعات بخش عمومی این مسابقه عبارتند از: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مسافران و رانندگان تاکسی برای کاهش امکان انتقال کرونا (از طریق استفاده از ماسک و دستکش طبی)، ضدعفونی کردن تاکسی‌ها و نصب کاور‌های جداکننده راننده و مسافر و موضوع بخش ویژه نیز به انعکاس تأثیرات شیوع بیماری کرونا بر معیشت رانندگان تاکسی اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: جوایز بخش عمومی نفرات اول تا سوم تاکسیرانان و شهروندان، به ترتیب پانصد، چهارصد و سیصد و پنجاه هزار تومان تعیین شده است، ضمن این که در این بخش به ۱۰ اثر شایسته تقدیر نیز هدایایی تقدیم خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین درباره جوایز بخش خصوصی هم خاطرنشان کرد: جوایز نفرات اول تا سوم در بخش ویژه به ترتیب یک میلیون تومان، ۷۵۰ هزار تومان و پانصد هزار تومان است.

این مسئول افزود: هر شرکت کننده می‌تواند سه اثر در هر یک از محور‌های مسابقه را به شماره واتس آپ ۰۹۰۱۸۰۸۷۱۰۸ ارسال کند، درج نام و نام خانوادگی، کد ملی و تلفن تماس شرکت کننده به همراه ذکر مکان عکاسی الزامی است.

عرشیان گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پورتال سازمان تاکسیرانی به نشانی taxirani.qazvin.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۳۸۴۸ داخلی ۱۲۵ تماس بگیرند.

وی بیان کرد: ۱۵ شهریور ماه در مراسمی از برگزیدگان این مسابقه تجلیل می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.