×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان در استان قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،همزمان با سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رزمایش کمک مومنانه ظهر امروز(پنج شنبه)با حضور جمعی از مسئولان استانی در سپاه صاحب‌الامر(عج)استان قزوین برگزار شد.

سرهنگ امیرعلی حسینیانی در این مراسم بیان کرد: پیش بینی می شود امروز در مرحله اول از رزمایش کمک مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان، ۵ هزار بسته معیشتی توسط گروههای جهادی و پایگاه های مقاومت بسیج و اقشار سپاه استان بین اقشار آسیب پذیر توزیع می شود.

وی افزود: همچنین در مرحله دوم این رزمایش در نیمه ماه مبارک رمضان و همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) ۲۰ هزار بسته و مرحله سوم این رزمایش همزمان با عید سعید فطر با ۲۰ هزار بسته معیشتی توسط گروههای جهادی و پایگاه های مقاومت بسیج بین جامعه هدف توزیع خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: شناسایی جامعه هدف پیش از این از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره کل بهزیستی و گروههای جهادی انجام شده است.

وی افزود: اعتبار لازم برای این رزمایش توسط خیرین، حوزه های مقاومت بسیج و کمک های مردمی بوده و ارزش ریالی هر بسته ۶۰۰ هزار تومان است که شامل ارزاق«ماکارونی، برنج، روغن، پنیر، کنسرو ماهی، قند و شکر»، تعداد ۵۰۰ کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی، لوازم التحریر و جهیزیه می باشد.

حسینیانی در ادامه با اشاره به حضور گروه های جهادی یادآور شد: این بسته ها ۹۸۰ گروه جهادی جمع آوری شده و سپاه نیز همراه با خیرین در این امر خیر حضور دارد.

وی اعلام کرد: ۳۰۶ واحد مسکونی محرومین تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در دستور کار قرار گرفته است. همچنین، نذر نان بالغ بر ۲۰۰ هزار قرص نان از سوی خیرین از دیگر اقدامات بسیج سازندگی سپاه استان می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.