×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تیم نظارت هوشمند بر نانوایی‌های استان قزوین تشکیل می‌شود/مجوز نانوایی های متخلف لغو می شود

به گزارش کافه خبر قزوین،رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین روز سه‌شنبه در نشست ضرورت نظارت هوشمند بر واحد‌های نانوایی استان اظهار کرد: تیم نظارت هوشمند از طریق‌ کارتخوان‌ها نصب شده در نانوایی ها از تخلفات موجود در واحدهای نانوایی جلوگیری می‌کند.

رضا افلاطونی افزود : سامانه جدیدی برای نظارت هوشمند بر نانوایی‌ها احداث شده و با دسترسی به اطلاعات این دستگاهها ، از سوی تیم نظارت هوشمند رصد می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: بررسی و رصد تعداد تراکنش‌ها و همچنین تحلیل آماری آن‌ها اطلاعات بسیار مفیدی از فعالیت غیرقانونی نانوایی‌ها در اختیار قرار داده که این روند با کمک تیم نظارت هوشمند به طور مستمر تداوم می‌یابد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تاکید کرد : در بازرسی از واحدهای نانوایی با قدرت نظارت انجام و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

افلاطونی اضافه کرد : علاوه بر بازرسی از واحدهای نانوایی شهری ، روند پخت نان براساس سهمیه در روستاهای استان نیز رصد خواهد شد.

به گفته وی، با اقدامات و هماهنگی انجام شد سهمیه واحد های نانوایی متخلف بازنگری و برخورد قانونی خواهد شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی با بیان اینکه سهمیه آرد نانوایی‌های متخلف باید کسر شود، گفت : لیست واحد‌های نانوایی که با تراکنش صوری تخلف کرده‌اند باید شناسایی شود و مجوز واحد های متخلف لغو خواهد شد.

افلاطونی بیان کرد: نصب تابلو در واحد‌های نانوایی از امروز تحت نظارت بازرسان قرار گیرد تا یک هفته آینده همه واحدها این تابلو را در بیرون از مغازه نصب کرده باشند.

افلاطونی ‌با اشاره به طرح جدید حمل آرد به واحد های نانوایی استان افزود: با هدف تسریع در امر خدمت رسانی و جلوگیری از بروز تخلف احتمالی، با هماهنگی انجام شده حمل آرد مورد نیاز واحدهای نانوایی های استان توسط تعاونی روستایی و یک شرکت حمل و نقل خصوصی انجام خواهد شد.

به گفته وی، از مجموع ۱۵۹۸ واحد نانوایی استان واجد شرایط برای نصب سیستم هوشمند ، تاکنون ۱۵۱۸ واحد به سیستم کارت خوان هوشمند مجهز شده اند و مابقی واحد های نانوایی استان نیز به زودی به این دستگاه ها متصل می شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.